Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@15:41:53 GMT

موهوماتی بر اساس قصه نویسی دیگران

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۴۸۱

موهوماتی بر اساس قصه نویسی دیگران

خبرگزاری شبستان: سخنگوی وزارت امور خارجه با رد ادعاهای وزیر امور خارجه مراکش، آن را موهوماتی بر اساس قصه نویسی دیگران خواند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز ديپلماسي عمومي و رسانه اي وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه مراکش در مصاحبه با فاکس نیوز امریکا، ضمن رد ادعاهای مطرح شده در این مصاحبه گفت: تلاش و اصرار مقامات مراکشی به تکرار ادعاهای كذب خود برای قطع روابط دیپلماتیک با ایران و مطرح کردن مکرر اتهامات بی پایه و اساس علیه کشورمان صرفا اقدامی برای خوشايند برخی طرف های ثالث از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر امور خارجه مراکش خود به خوبی می داند اتهاماتی که به ناروا روا می دارد، تماما نادرست، کذب و بر پایه موهومات و قصه نويسی های دیگرانی است که صرفا بر مبنای منافع نامشروع خود اينگونه تحريكات را انجام مي دهند و كاری با منافع واقعی مردم آن كشور ندارندو

قاسمی تصریح کرد:​ تکرار اين اتهامات و اصرار بر آنها نیز تلاشی بی ثمر و در نهایت به زيان كشورهای اسلامی است.

  پایان پیام/50

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیصل بن فرحان: جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی از انفعال جامعه جهانی در برابر جنایت‌های جاری در نوار غزه انتقاد کرد.

بن فرحان گفت: جهان با کشته‌شدن ۷ تن از نیروهای امدادی در غزه دست به اقدام زد، اما کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی تاکنون را نادیده گرفته است.

وی افزود: تلاش‌های صورت‌گرفته برای آتش‌بس برقراری آتش‌بس در غزه کافی نیست و ما باید ورود کمک‌ها را تسریع ببخشیم. ما خواهان آتش‌بس فوری در نوار غزه هستیم و نمی‌خواهیم تنش بیش‌تری در منطقه رخ بدهد.

وزیر امور خارجه عربستان ادامه داد: جان‌باختن ساکنان غزه به دلیل گرسنگی موید این موضوع است که نظام بین‌الملل در برخورد با وضعیت نوار غزه کاملاً شکست خورده است.

بن فرحان افزود: هیچ توجیهی برای جلوگیری از رسیدن کمک‌ها به دست ساکنان غزه وجود ندارد. درباره فاجعه غزه استانداردهای دوگانه در جریان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیصل بن فرحان: جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است
  • جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • ارسال دست‌گل بزرگ وزیر امور خارجه برای سردار سپاه بعد از حمله موشکی
  • وزیر امور خارجه: در حال پیگیری جزئیات مربوط به کشتی توقیف شده هستیم
  • واکنش دمشق به اقدام تلافی جویانه ایران
  • وزیر امور خارجه:هدف ما در دفاع مشروع صرفا تنبیه رژیم اسرائیل است
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی های خارجی
  • هشدارهای لازم به آمریکا داده شده است
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا هشدارهای لازم داده شده است