Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@15:13:31 GMT

یاوه‌گویی ضدایرانی جدید لیبرمن

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۵۶۸

یاوه‌گویی ضدایرانی جدید لیبرمن

به گزارش پارس نیوز،    «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار گزافه‌گویی‌های خود علیه تهران، خواستار پایان «حضور نظامی ایران» در خاک سوریه شد.

وی ضمن هشدار به ایران برای ترک سوریه ادعا کرد رژیم صهیونیستی از تشدید تنش ها در این کشور هیچ منفعتی نمی برد. لیبرمن در لفاظی های خود علیه ایران مدعی شد: «ما علاقه ای به درگیری در خاک سوریه نداریم؛ اما اجازه نخواهیم داد ایران نیز در این کشور به اقدامات نظامی خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تجاوزگری های ایران ادامه پیدا کند، ما نیز به مقابله خواهیم پرداخت.»

 گزافه‌گویی های لیبرمن در حالی است که رژیم صهیونیستی بارها با نقض حریم هوایی سوریه وارد خاک این کشور شده و دست به انجام عملیات های خرابکارانه زده است و رسانه‎‌های خبری بارها گزارش‌های درباره کمک‌های این رژیم به تروریست‌های سوریه، منتشر کرده‌اند.

شایان ذکر است مستشاران نظامی ایران به دعوت رسمی دولت قانونی سوریه در خاک این کشور مستقر هستند.

 

 

 

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است، برخی رسانه‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند.

به گزارش مشرق، از ساعاتی پیش آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده و ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است.

با این حال برخی رسانه‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی مشغول ادعای حمله اسرائیل به ایران هستند.

هرگونه حمله موشکی یا ایجاد انفجار بزرگ در ایران تا این لحظه قطعاً منتفی است، با این حال برخی از این رسانه‌ها چند ساعتی است که خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند!

این در حالی است که رسانه‌های اصلی رژیم صهیونیستی فعلاً در حال پوشش موضوع احتمال نفوذ پهپاد از لبنان به شمال سرزمین های اشغالی هستند.

در آخرین خبر، یکی از این رسانه‌ها نوشته است که آژیر خطری که به صدا درآمده قطع شده، چرا که اخبار اولیه مبنی بر نفوذ پهپاد از لبنان واقعی نبوده است.

منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران!
  • ایران گزینه دیگری جز پاسخ گویی به اسرائیل نداشت | سخنرانی وزیر امور خارجه ایران در سازمان ملل | پیشنهاد ایران در شورای امنیت درباره غزه
  • بیانیه تند بایدن درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی آمریکا
  • بیانیه ضدایرانی آمریکا و متحدانش برای تقویت روحیه رژیم صهیونیستی
  • مخبر: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ می دهیم
  • مخبر: اگر اسرائیل مرتکب خطای دیگری شود، بشدت پاسخ می‌دهیم
  • ما به دنبال تنش نیستیم/ اگر اسراییل خطا کند، پاسخ شدید می‌دهیم
  • مخبر : اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود، به شدت پاسخ می‌دهیم
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • اعتراف لیبرمن: بدون رادار‌های آمریکایی، مقابله با ایران ممکن نبود