Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@17:19:02 GMT

واکنش خونه به خونه به اطلاعیه کمیته اخلاق

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۶۵۰

واکنش خونه به خونه به اطلاعیه کمیته اخلاق

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، ساعاتی قبل کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد قرار بود ساعت 14 امروز جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه خونه به خونه بابل پیرامون رخ دادن تبانی در لیگ یک، با حضور مسؤولان یا نمایندگان این باشگاه برگزار شود که آنها در این نشست حضور پیدا نکردند و به همین دلیل به زودی تصمیم نهایی را راجع به این پرونده خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غلامرضا رفیعی، وکیل باشگاه خونه به خونه مازندران به بیانیه کمیته اخلاق فدراسیون واکنش نشان داده و در پیامی عنوان کرده است:

 

«با توجه به اینکه از طریق سایت‌های خبری بیانیه‌ای به نقل از کمیته محترم اخلاق منتشر گردید مبنی براینکه که مسئولان باشگاه خونه به خونه و وکیل آن باشگاه در جلسه رسیدگی ساعت ۱۴ امروز کمیته محترم اخلاق حضور نیافتند؛ به اطلاع می رساند:


با توجه به درخواست‌های مکرر اینجانب طی دو هفته گذشته مبنی بر امکان ملاقات حضوری اینجانب با جناب آقای تورک جهت پیگیری پرونده و تسریع در رسیدگی دیوان محترم تحقیق، روز سه‌شنبه هفته جاری حسب تماس تلفنی با جناب آقای اثنی عشری (دبیر محترم کمیته اخلاق) به اینجانب برای ساعت ۱۴ امروز وقت ملاقات با ایشان را دادند.(هرگز صحبتی از اینکه جلسه رسیدگی کمیته اخلاق خواهد بود، نشد)

 

دیروز روز چهارشنبه طی تماسی که اینجانب با دبیرخانه کمیته اخلاق داشتم به اینجانب اعلام شد که حوالی ساعت 14:30 برای ملاقات با آقای تورک در محل کمیته اخلاق حضور یابم. معهذا اینجانب امروز به قصد ملاقات با جناب آقای تورک عازم محل استقرار کمیته اخلاق شدم. در بین راه با مسؤول دفتر جناب آقای تورک تماس گرفتم و اعلام نمودم به دلیل ترافیک شدید بزرگراه همت حدود ساعت 14:30 خدمت ایشان خواهم رسید. از این رو حدود ساعت 14:30 خدمت ایشان رسیدم که آقای اثنی عشری نیز حضور داشته‌اند. آقای تورک فرمودند شما دیر حضور یافته‌اید و جلسه رسیدگی!!! به پایان رسید! سپس با اعتراض شدید به مصاحبه دیروز اینجانب، گفتند چرا اینقدر مصاحبه می‌کنید؟ .... و چند جمله دیگر که شایسته ذکر در این مجال نمی‌باشد و با عصبانیت فرمودند دیگر مصاحبه نکنید آقا! سپس خواهان ترک فوری ساختمان کمیته اخلاق توسط اینجانب گردیدند و به مسؤول دفترشان فرمودند اینجانب باید ساختمان کمیته اخلاق را فورا ترک نمایم.

 

اینجانب نیز که متحیر و متعجب از این واقعه و رفتار شده بودم، با احترام از ساختمان کمیته اخلاق خارج شدم. برخلاف اطلاعیه کمیته محترم اخلاق، موکدا اعلام می‌دارد به اینجانب که تنها یکی از  وکلای رسمی باشگاه خونه به خونه می‌باشم، یا برای مدیران و مسؤولان باشگاه خونه به خونه هیچ دعوتنامه یا ابلاغیه‌ای مبنی بر حضور در جلسه رسیدگی ارسال نگردیده است. لذا ضمن تاکید بر مستندات و مدارک تقدیمی و درخواست تسریع در استماع شهادت شهود و مواجه آنان با متهمان تبانی استدعا دارم کمیته محترم اخلاق با رعایت اخلاق، عدالت و انصاف نسبت به صدور حکم شایسته قانونی اقدام نمایند.»

 

ورزش سه

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطع گاز در شهرستان نکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی شرکت گاز مازندران اعلام کرد: جریان گاز در شهرستان نکا شامل: خیابان انقلاب، کوی جنگلبانی از ساعت ۸ صبح فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه به مدت ۱۰ ساعت  به علت تعمیرات اضطراری شبکه گازدار قطع می شود.

لذا از مشترکین گرامی تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور جداً خودداری نمایند.

یک میلیون و ۵۹۷ هزار مشترک گاز در مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره مندند که سهم مشترکان خانگی این شرکت از این شمار، ۹۲ درصد است.

دیگر خبرها

  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • اطلاعیه قطع گاز در شهرستان نکا
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار یک استقلالی به کمیته اخلاق
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • ابلاغیه فوری کمیته اخلاق برای جنجال لیگ یک
  • تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند