Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه ایران با رد ادعا‌های وزیر امور خارجه مراکش آن را موهوماتی بر اساس قصه نویسی دیگران خواند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اظهارات وزیر امور خارجه مراکش در مصاحبه با فاکس نیوز آمریکا، ضمن رد ادعا‌های مطرح شده در این مصاحبه گفت: تلاش و اصرار مقامات مراکشی به تکرار ادعا‌های کذب خود برای قطع روابط دیپلماتیک با ایران و مطرح کردن مکرر اتهامات بی پایه و اساس علیه کشورمان صرفا اقدامی برای خوشایند برخی طرف‌های ثالث از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمی افزود: وزیر امور خارجه مراکش خود به خوبی می‌داند اتهاماتی که به ناروا روا می‌دارد تماما نادرست، کذب و بر پایه موهومات و قصه نویسی‌های دیگرانی است که صرفا بر مبنای منافع نا مشروع خود دست به این گونه تحریکات می‌زنند و کاری با منافع واقعی مردم آن کشور ندارند. تکرار این اتهامات و اصرار بر آن‌ها نیز تلاشی بی ثمر و در نهایت به زیان کشور‌های اسلامی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باقری به روسیه سفر می‌کند

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران به این کشور سفر خواهد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که علی باقری معاون وزیر امور خارجه ایران 18 تا 20 آوریل (30 فروردین الی 1 اردیبهشت) به روسیه سفر می‌کند.

وزارت خارجه روسیه به "اسپوتنیک" گفت: «علی باقری کنی، معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در کنفرانس ممانعت از اشاعه سلاح هسته‌ای مسکو در روزهای 18 تا 20 آوریل در مسکو خواهد بود.»

این وزارتخانه افزود: «انتظار می‌رود وی دیدارهایی با مقامات ارشد وزارت امور خارجه روسیه داشته باشد.»

هشدار باقری به اسرائیل: مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بودروسیه خواستار خویشتنداری در منطقه شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • امیرعبداللهیان خطاب به همتای ژاپنی: پاسخ به اسرائیل صرفاً عملیاتی حداقلی بود
  • گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت