Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@04:04:30 GMT

ریزش کوه در جاده چالوس 4 نفر را مصدوم کرد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۷۳۰

ریزش کوه در جاده چالوس 4 نفر را مصدوم کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از‌ ایسنا، مهرداد بابایی با اعلام این خبر گفت: به دنبال بارش باران و رگبار شدید که طی دیروز و امروز در استان البرز و استان‌های همجوار شاهد بودیم ، بعد از ظهر ‌روز چهارشنبه، دوم خرداد ماه در نقاط مختلفی از محور کرج چالوس ریزش کوه، باعث مسدود شدن جاده شد.

بابایی افزود: در این میان حوالی ساعت 16:25‌ در اثر وقوع حادثه تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری تیبا و پراید در محل پیچ شاه غلام نرسیده به آسارا چهار نفر به شدت مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از حادثه دو دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر شده و ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به مصدومین را شروع کردند اما با توجه به انسداد محور، امکان انتقال زمینی میسر نشد بنابراین علی‌رغم شرایط جوی نامتعادل هماهنگی لازم جهت اعزام هوایی مصدومین صورت گرفته و مصدومین که دو خانم 27 و 37 ساله و آقای 28 ساله و کودک پسر 7 ساله بودند، توسط بالگرد اورژانس هوایی البرز به بیمارستان البرز کرج منتقل شدند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۶:۵۳ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور خرمشهر به اهواز، ۲۰ کیلومتری، بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.

دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۷ مصدوم انحراف از جاده خودروی سواری در محور آبادان به اهواز
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان