Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ یکی از برنامه‌های جنبی در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن، برپایی محافل انس با قرآن است که هر شب و بعد از نماز مغرب و عشاء در نمازخانه مصلی برگزار می‌شود و قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی قرآن به اجرای برنامه می‌پردازند.
این برنامه امشب، سوم خردادماه در حالی برگزار می‌شود که در آن مسعود سیاح گرجی، قاری بین‌المللی کشورمان آیاتی از قرآن را تلاوت می‌کند و زهرا خلیلی، حافظ نوجوان نیز به ارائه محفوظات و پاسخ به سؤال حاضران در این برنامه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این محفل انس با قرآن استاد ابوالفضل بهرام‌‌پور، مترجم قرآن به ایراد سخن می‌پردازد و اجرای گروه تواشیح قدر نیز دیگر برنامه امشب خواهد بود، پایان بخش این برنامه نیز اجرای ابتهال توسط حسن حکیمی است.
یادآور می‌شود، بیست‌ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسکویی یکی از قدیمی ترین مجریان سازمان صداوسیما که سالیان زیادی را در رادیو ورزش فعالیت کرد و صدای ماندگارش در گوش اهالی ورزش خواهد ماند، روز ۱۲ اردیبهشت و پس از مدتها تحمل بیماری در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

مراسم تشییع پیکر این پیشکسوت باسابقه رسانه صبح امروز یکشنبه با حضور بسیاری از چهره های ورزشی و اهالی رسانه از مقابل مسجدبلال صداوسیما برگزار و برای خاکسپاری در خانه ابدی اش به قطعه نام آوران بهشت زهرا منتقل شد.

در مراسم تشییع پیکر مرحوم مسعود اسکویی چهره هایی چون مهدی تاج، شروین اسبقیان، حمید استیلی، مناف هاشمی، عبدالحمید احمدی، حسن طباطبایی، میلاد تقوی و بسیاری از اهالی رسانه های دیداری و شنیداری حضور داشتند.

کد خبر 6096923

دیگر خبرها

  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون