Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@22:56:02 GMT

فتح خرمشهر را سال‌ها می‌توان تحلیل کرد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۷۶۳

فتح خرمشهر را سال‌ها می‌توان تحلیل کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید از انقلاب اسلامی ایران همانند مادری که از نوزاد خود مراقبت می کند، حراست کرد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله مصطفی علما در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه ثارالله کرمانشاه، بیان کرد: امروز ایران اسلامی از اقتدار، امنیت و صلابتی برخوردار است که هیچ قدرتی را یارای مقابله با آن نیست و اگر جز این باشد و آمریکا یک درصد احتمال پیروزی در برابر ایران اسلامی را بدهد مطمئنا برای مقابله با ما لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه سالهای دفاع مقدس نظام را بیمه کرد، اضافه کرد: امروز تمامی سیاستمداران آزاداندیش دنیا در حال تحلیل پیروزی های بزرگ نظام ما و از جمله پیروزی در جریان سالهای دفاع مقدس هستند. باید از انقلاب اسلامی ایران همانند مادری که از نوزاد خود مراقبت می کند، حراست کرد. اگر امروز حشدالشعبی عراق کمر دشمن را شکسته از ایران اسلامی الگو برداری کرده و اینگونه انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است.

آیت‌الله علما افزود: فتح خرمشهر را می‌توان سالها و بلکه قرن‌ها تحلیل کرد، زیرا فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها بود و هیچ قدرتی یارای مقابله با ارزش‌ها را که مثل ماه و خورشید روشن هستند، ندارد.  امروز فتح خرمشهر و مقاومت‌های مردم در زمان فتح خرمشهر در کشورهای اسلامی طنین انداخته و مقاومت خرمشهر به همه دنیا کشیده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دوم اردیبهشت هر سال یادآور فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این تاریخ به عنوان سالروز تأسیس این نهاد مقدس و ارزشی در تاریخ ماندگار شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که در طول این ۴۵ سال نه تنها می‌تواند در حیات انقلاب اسلامی تحول ایجاد کند بلکه توانست جغرافیای جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

این نهاد انقلابی امروز با گذشت از فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام توان و قدرت برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های پاک شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی سربلند و سرافراز به قله‌های فتح و پیروزی رسیده است و امروز در برابر ابرقدرت‌های بزرگ جهان بویژه استکبار جهانی قدعَلَم کرده و تاریخ ساز شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌های امامین انقلاب در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام غرورآفرینی کرده و کارنامه درخشانی را در دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه سلامت و دیگر میادین انقلاب از خود به یادگار گذاشته است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب عاشورای حسینی در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام در جبهه‌های حق علیه باطل نقش آفرینی می‌کند و همچون دژ مستحکم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و نقطه امید برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است.

بنیامین مرشدی و گزارش سالروز تاسیس سپاه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی در تجهیزات مخابراتی
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • عکسی ویژه از دیدار امروز فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب
  • هیچ قدرتی توان مقابله با عزم و اراده ملت شریف ایران را ندارد
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم