Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: کارگردان فیلم لاتاری از نمایش فوتبال در سینماها و عدم صدور مجوز نمایش آن در کافه ها، قهوه خانه‌ها و پارک‌ها ابراز نارضایتی کرد. 

به گزارش خرداد از عصر ایران محمد حسین مهدویان کارگردان سینما در صفحه اینستاگرامش نوشت: 

از شنیدن خبر نمایش فوتبال در سالن‌های سینما عمیقن ناراحت‌ هستم. من مخالف فوتبال نیستم و اتفاقن عاشق تماشای دسته‌جمعی آن هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی معتقدم در این ماجرا کسی دل‌اش به حال مردم و نشاط جمعی‌شان نسوخته. و گر نه چرا مجوز نمایش فوتبال در کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها را صادر نمی‌کنند‌؟ 

راستی مگر حق پخش مسابقات فوتبال را از بودجه‌ی کشور و از جیب مردم پرداخت نکرده‌اند؟ چه دلیلی دارد که برای تماشای آن از مردم پول دوباره بگیرند؟ چرا مثل همه جای دنیا فوتبال را در پارک‌ها و اماکن عمومی، روی تلویزیون‌های شهری یا پرده‌های بزرگ به طور رایگان برای مردم نمایش نمی‌دهند؟ 

من غمگینم چون عاشق سینما هستم و همیشه سالن‌ سینما را خانه خود دانسته‌ام. نه به خاطر صندلی‌هایی که بیشترشان ناراحت‌اند یا مثلن سقف بلند و یا بوفه‌‌های نه چندان پررونق‌اش. سینما را دوست دارم به خاطر تصویری که روی پرده‌اش نقش می‌بندد. 

سینما جای فیلم دیدن است. اجرای تئاتر رو حوضی و کنسرت‌‌های شیش و هشت و نمایش فوتبال در سینما، معنی‌اش این است که دوران سیطره‌ی فیلم‌سازها و تهیه‌کنندگان و مدیران فرهنگی بر سینمای ایران تمام شده.

انگار باید بپذیریم که حالا زمانه‌ی امپراطوری سینمادارهاست. دیگر آن‌ها هستند که تعیین می‌کنند پول در نشان دادن چه چیزی روی پرده‌ی نقره‌ای سینماست. به همین سادگی ما را از خانه‌مان بیرون می‌کنن.

برچسب ها: سینما ، لاتاری ، فوتبال

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» به کارگردان بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی محمد قدس، اثری است که از ۱۵ فروردین در تهران روی صحنه رفته است.

این اثر نمایشی که بهرام افشاری و تینو صالحی در آن به ایفای نقش می‌پردازند، از ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اصلی پردیس مهستان، شهر اصفهان روی صحنه می‌رود.

«چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» تاکنون در تهران ۱۵۰ اجرا روی صحنه رفته است و در تور خارجی به دبی، آلمان، استرالیا و… سفر کرده است.

مدیر تولید: علی اکباتانی، مجری طرح اصفهان: مجید کاشی‌فروشان، مدیران اجرایی اصفهان: امیرحسین مزروعی، آرام یوسفی‌نیا، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، مدیر تبلیغات: آریان امیرخان، گرافیست: پیمان امدادی، عکاس: شهریار اکبریه، عکاس پوستر و متریال تبلیغات: کیارش مسیبی و مشاور رسانه‌ای علی کیهانی دیگر عوامل این اثر هستند.

در خلاصه داستان نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.»

کد خبر 6086560 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • کیانوش عیاری: پاداش فیلم «تنوره دیو» اجازه ساخت فیلمنامه «شبح کژدم» بود
  • «شبح کژدم» در خانه سینما
  • مقاومت مرموز دربرابرسینمای مقاومت
  • کارگردان فیلم کاپیتان: اکران آنلاین یک قاچاق محترمانه است
  • واکنش جالب یک بلاگر خارجی از دیدن شیراز + فیلم