Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@12:42:10 GMT

علی قربانی در تفکرات شفر جایی ندارد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۷۸۵۴

علی قربانی در تفکرات شفر جایی ندارد

ستاره استقلال احتمالا در نقل و انتقالات از این تیم جدا خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر اساس اخباری که از باشگاه استقلال می رسد علی قربانی نورچشمی منصوریان از استقلال جدا می شود زیرا که این بازیکن در تفکرات شفر جایی ندارد و این بازیکن را نمی خواهد. از این‌رو پیرمرد آلمانی نام قربانی را در فهرست مازاد خود قرار داده است و احتمال اینکه یک مهاجم دیگر از استقلال هم در این لیست باشد،

علی قربانی مهاجم استقلال که با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری هم مواجه است و قراردادش با آبی پوشان به پایان رسیده خواهان روشن شدن وضعیتش برای فصل بعد با این تیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم استقلال که توانست در رقابت‌های لیگ برتر برای آبی‌ها ۶ گل به ثمر برساند درخواست کرده که اگر وی در لیست سرمربی استقلال جایی نداشته باشد به یکی از تیم‌های لیگ برتری بپیوندد.

این در حالی است که پیام رسان هواداری استقلال هم در یکی از پست هایش این مطلب را تایید کرد و نوشت: علی قربانی که با چند پیشنهاد جدی از باشگاه های لیگ برتری مواجه شده، در صحبت با مسئولان باشگاه استقلال خواستار تعیین وضعیتش شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آستانه فرارسیدن روز شهادت استاد مطهری و روز معلم با خانواده شهید رجبعلی قربانی از شهدای معلم استان دیدار و گفتگو کرد.

 شهید رجبعلی قربانی هشتم فروردین ۱۳۳۸، در شهر قزوین به دنیا آمد، وی در رشته انسانی تحصیل کرد و به عنوان دبیر در مسیر اعتلای علمی دانش آموزان تلاش می‌کرد، سپس از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در چهارم دی ۱۳۶۵، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکر این شهید والا مقام مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۸۰ تفحص شد و به آغوش خانواده بازگشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • تفکرات شهید مطهری قابلیت پاسخگویی به شبهات جامعه امروز را دارد
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • شکسته شدن سد در کنیا دستکم ۴۲ قربانی گرفت
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی