Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده مردم سمنان گفت: برای اینکه تنش‌ها را پایان دهیم با رایزن‌ های انجام شده قرار را بر این گذاشتیم که راه و شهرسازی در مرکز استان باشد و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای دو بخش باشد که راهداری آن در شاهرود و حمل و نقل جاده آن در سمنان واقع باشد، اما هردو تحت عنوان یک اداره کل باشند.احمد همتی در خصوص اعتراضات اخیر مردم شاهرود در مورد انتقال اداره کل به مرکز استان سمنان، گفت: در خرداد ۹۰ ادغام وزارت راه و ترابری با مسکن و شهرسازی را داشتیم که تبدیل به وزارت راه و شهرسازی شد، این ادغام در همه استان‌ها اجرا شد به جز استان سمنان که به دلیل یکسری قانون‌شکنی مانع این ادغام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سمنان تصریح کرد: در سال ۹۵ هم مصوباتی در خصوص راهداری ها تصویب شد که در آنجا هم به دلیل قانون شکنی ها مانع اجرای این قوانین در سمنان شدند. این مسائل باعث شده بود اداره تابع وزارت راه و شهرسازی در سمنان ساختار اداری متفاوتی از سایر استان ها داشته باشند. به همین دلیل در روند کاری و وضعیت بودجه وضعیت نامناسبی داشتیم، چراکه همه استان ها با اسامی جدید دریافت بودجه داشتند سمنان با اسم و روند قدیمی اداری دریافت بودجه داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی مصمم است در سمنان هم قوانین را مانند سایر استان‌ها اجرایی کند. طبق مصوبه شورای عالی اداری و با امضای رئیس‌جمهور و طبق قانون تقسیمات کشوری و دستور وزیر راه و شهرسازی قاعدتا باید اداره کل جدید در مرکز استان مستقر باشد.

نماینده سمنان با اشاره به حساسیت مردم نسبت به انتقال اداره کل به مرکز استان، افزود: برای اینکه به تنش‌ها پایان دهیم با رایزنی‌های انجام شده قرار را بر این گذاشتیم که ساختمان راه و شهرسازی در مرکز استان باشد و راهداری و حمل ونقل جاده‌ای دو بخش باشد که راهداری آن در شاهرود و حمل و نقل جاده آن در سمنان واقع باشد، اما هردو تحت عنوان یک اداره کل باشند. درمجموع براساس تجمعات اخیر این آخرین تصمیمی است که گرفته شده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ واژگونی پراید در  کیلومتر ۲۰ محور سمنان به دامغان ۲ مصدوم ، تصادف زنجیره‌ای ۳ خودرو سواری (دنا و ۲  دستگاه پژوپارس) در کیلومتر ۶۲ محور شاهرود - میامی ۵ مصدوم ، واژگونی دنا در کیلومتر ۱۴۴ محور سبزوار به میامی ۴  مصدوم ،  انحراف از جاده  پژو ۴۰۵ و برخورد آن با نیوجرسی  در کیلومتر ۱۶ محور گرمسار به ایوانکی ۵  مصدوم ، برخورد وانت با تیربرق و واژگونی  آن  در کیلومتر ۱۷ محور دامغان - شاهرود یک مصدوم ، واژگونی رونیز  در کیلومتر ۶۲ محور فولادمحله به دامغان ۴  مصدوم ، واژگونی پژوپارس  در کیلومتر ۵۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم ، تصادف موتور سیکلت و کوییک  در کیلومتر ۳۰ محور شهمیرزاد به فولادمحله ۵ مصدوم ، انحراف از جاده خودرو تویوتا کمری و برخورد با گاردریل در کیلومتر ۳۳ محور شاهرود به دامغان یک کشته بر جای گذاشت .

همچنین امدادگران هلال احمر روز جمعه ۵ گردشگری را که در محدوده قله شاهوار چشمه پیرمیشی  گرفتار شده بودند و یکی از آنها مصدوم شده بود را پیدا کردند و به محل امنی انتقال دادند.

 

دیگر خبرها

  • «مجید سلحشور» سرپرست راه و شهرسازی هرمزگان شد
  • ◄ افزایش 20 درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • شناسایی بیش از ۸ هزار تن اضافه تناژ در جاده‌های خوزستان
  • یک کشته و ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد