Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین ظریفی ظهر پنجشنبه در مراسم گرامی داشت حماسه آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: امروز بخاطر رشادت های رزمندگان در عملیات بیت‌المقدس دورهم جمع شدیم، عملیاتی که سرنوشت جنگ را عوض کرد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین بیت المقدس امروز در دانشگاه های نظامی دنیا مورد بررسی قرار می گیرد زیرا  رزمندگان ما از ۱۵۰ کیلومتر مانع شامل تیرآهن، مین، سیم خاردار ، خورشیدی و باتلاق  که توسط ۳۴ کشور جهان ایجاد شده بود عبور کردند زیرا امام دستور فتح خرمشهر را داده بودو تبعیت از ولایت باعث عملیات بیت‌المقدس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات قرارگاه ثامن الائمه تصریح کرد: رزمندگان تکلیف گرا بودند ،نمی گفتیم باید دستمان را به سمت اجنبی دراز کنیم تا آنها امکانات بدهندو ما نگاهمان به یاری خدا،فرمان ولایت، ایمان رزمندگان، تکلیف گرایی بود.

وی افزود: حضرت آقا فرمودند دشمن دنبال نفوذ است، چه کسی باید جلو این نفوذ را بگیرد؟ نفوذ یعنی رخنه، رخنه یعنی پیشروی و تسلط دشمن. تسلط دشمن به معنای استحاله نظام است.

معاون عملیات قرارگاه ثامن الائمه بیان کرد: در استراتژی فرهنگی یک شبیخون اتفاق افتاده و امروز بسیج دارد کار و وظیفه خود را انجام می دهد ولی دیگر دستگاه ها و نهاد ها کجا هستند؟ و آنچه امروز دشمن را مستأصل کرده عدم نفوذ در استراتژی نظامی ایران است.

وی افزود: مواظب باشیم تاریخ ننویسید بعد از ۴۰ سال جلو چشم یک عده صاحب تجربه و یک عده جوان خلاق، دشمن نفوذ و نظام را استحاله کرد.جلوگیری از نفوذ دشمن فقط با اطاعت از ولایت و بصیرت امکان پذیر است و اگر ولایت مدار بودیم کشور را بیمه کرده ایم.

کد خبر 4305370

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی رزمندگان فلسطینی در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه المیادین گزارش داد که رزمندگان وابسته به گردان‌های المجاهدین موفق شدند منطقه‌های اشغالی را در اطراف نوار غزه در جریان یک حمله موشکی هدف قرار دهند.

همچنین رزمندگان فلسطینی موفق شدند مواضع عناصر ارتش رژیم صهیونیستی را نزدیک خیابان ۱۰ واقع در جنوب شهر غزه با موشک‌های کوتاه برد هدف قرار دهند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش داده اند که صدای وقوع یک انفجار قدرتمند در عسقلان به گوش رسیده که به نظر می‌رسد ناشی از اصابت یک خمپاره به این منطقه باشد.

علاوه بر نیروهای فلسطینی، رزمندگان حزب الله لبنان نیز به عملیات خود علیه نظامیان صهیونیست در جبهه شمالی ادامه می‌دهند.

روز گذشته حزب الله لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مبارزان مقاومت اسلامی پادگان رامیم را با موشک برکان هدف قرار دادند.

کد خبر 6056874

دیگر خبرها

  • مروری بر نامگذاری سال‌ها توسط رهبر انقلاب از ۱۳۷۸ تا امروز
  • انتخابات ۱۱ اسفندماه پاسخ هوشمندانه‌ای به بدخواهان نظام بود
  • بانک ملی در اجرای سیاست های نظام و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب پیشتاز بوده است
  • عملیات ضدصهیونیستی رزمندگان فلسطینی در غزه
  • مدیریت جهادی رزمندگان سبب ناکامی دشمن در جنگ ۸ ساله شد
  • کمک رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • رهبر معظم انقلاب ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان نیازمند کمک کردند
  • کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آزادی زندانیان نیازمند
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبر معظم انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند