Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالدینی، عدم شفاف سازی کامل از سوی مدیران میلان را دلیل رد پیشنهاد برای بازگشت به باشگاه محبوبش دانست.

طرفداری- تابستان گذشته بود که پائولو مالدینی پس از برگزاری چند جلسه با مدیران فعلی میلان، پیشنهاد مدیریتی آن ها را رد کرد. او می گوید می خواسته با لی یونگ هونگ دیدار مستقیم داشته باشد، اما این امر ممکن نبوده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا جایی که مالدینی به این موضوع مشکوک شده است.

کاپیتان ابدی سن سیرو و میلان، در گفتگو با تله لومباردیا گفته است:

به این دلیل پیشنهاد میلان را رد کردم که وظایفم شرح داده نشده بود. قرار بود مسئولیت های بزرگی به من واگذار شود، اما در داخل باشگاه نقشی نداشتم. همچنین نمی توانستم در صورت قبول پیشنهاد با مالک باشگاه صحبت کنم. همین باعث شد کار به اینجا بکشد.

در ابتدای فصل همه از لیگ قهرمانان اروپا صحبت می کردند، اما سپس مربی عوض شد. خب همین نشان می دهد فصل خوب پیش نرفته است. انتظار نداشتم آنچلوتی به ناپولی برود. در بازی خداحافظی پیرلو، حرفی زده نشد. او تصمیم شجاعانه ای گرفت. او احتمالا منابع مالی خوبی در اختیار خواهد داشت، چون او به تیمی نمی رود که در آن نتواند تفکراتش را پیاده کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۸۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

به گزارش مشرق، یکی از مشکلات اساسی فوتبال ایران جولان برخی مدیربرنامه‌ها و دلال‌هاست و هر چه به شروع فصل نقل‌وانتقالات نزدیک می‌شویم اتفاقات عجیب‌تر و بدتری رخ می‌دهد.

اکنون خبر رسیده که دور جدید برخورد با دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف آغاز شده است. در واقع مجموعه اقداماتی برای ساماندهی مدیران برنامه در فوتبال ایران در حال اجراست تا از آشفته‌ بازاری که هر سال شاهد آن هستیم تا حد امکان کاسته شود. شنیده می‌شود از جمله این اقدامات محرومیت و تعلیق تعدادی از دلال‌ها و مدیران برنامه متخلف خواهد بود که از فصل نقل‌وانتقالات پیش‌رو آغاز خواهد شد.

فصل نقل‌وانتقالات بعد از پایان فصل جاری و در تابستان شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس