Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@03:32:45 GMT

فیلم فراری همه مراحل قانونی اکران را طی کرده است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۸۴۴۶

فیلم فراری همه مراحل قانونی اکران را طی کرده است

رشت - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: فیلم فراری همه مراحل قانونی اکران را طی کرده است.

فیروز فاضلی غروب پنجشنبه بر اساس بروز اعتراضاتی در خصوص گیلانی بودن نقش منفی فیلم یادشده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: نمی توان برای فیلمی که تمام مراحل قانونی را طی کرده، تصمیمی فراتر از قانون اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکران فیلم فراری که از هفته گذشته در سینما میرزا کوچک رشت آغاز شده بود، روز گذشته (چهارشنبه) پایان یافته است.
اکران فیلم فراری طی روزهای اخیر در استان گیلان ، بدلیل گیلانی بودن نقش منفی فیلم، اعتراضاتی را به همراه داشته و اعتراض کنندگان در مقابل سینما میرزا کوچک رشت محتوای فیلم را بد اخلاقی فرهنگی تلقی و آن را توهین به زنان و مردان گیلان عنوان کردند.
فیلم سینمایی فراری، بیستمین ساخته علیرضا داوودنژاد است؛ فراری یک فیلم اجتماعی است که به گفته سازندگان آن، با رویکرد آسیب شناسی جامعه، قشرهای مختلف، عوامل خودشیفتگی کاذب و عدم تناسب زندگی بین طیف های متفاوت با قهرمان خود گلنار به دل شهر می زند.
محسن تنابنده و ترلان پروانه بازیگران اصلی این فیلم هستند. علیرضا داوودنژاد پیش از این فیلم های روغن مار، کلاس هنرپیشگی، مرهم و ... را کارگردانی کرده است.
محسن تنابنده به عنوان برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد برای فیلم فراری، از سوی هیات داوران سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده بود.
گیلان دارای 9 سینمای فعال و سه سینمای غیر فعال با ظرفیت پنج هزار و 768صندلی است.
1881/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، عتباتی افزود: دو روز گذشته در پی درگیری خانوادگی در مهاباد یک فقره قتل به وقوع پیوست که در اثر آن یک نفر به قتل رسید و عامل قتل متواری شده بود.

او اضافه کرد: با پیگیری و دستور مقام قضایی و هماهنگی مطلوب با نیروی انتظامی و پلیس آگاهی قاتل در یکی از شهر‌های اطراف شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی بازپرس روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • اجرای «تو محشری» امید با مجوز صداوسیما
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • سفر به ایران قدیم؛ لشکر شاه با کوچکترین خط می‌توانست از هم بپاشد
  • از این فراری فقط 31 دستگاه در جهان وجود دارد (عکس)
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • روایت شهادت محسن حججی از زبان پدر و مادرش + فیلم
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد