Web Analytics Made Easy - Statcounter

حرف های سرمربی نراتزوری ها در رابطه با دو مهره کلیدی تیمش، چندان امیدوارکننده نیست.

طرفداری- اینتر برای دائمی کردن قرارداد ژائو کانسلو و رافینیا آلکانتارا فرصت زیادی ندارد؛ بسیاری معتقد بودند پس از قطعی شدن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، این تیم قرارداد دو مهره کلیدی اش را دائمی می کند اما اسپالتی نظر دیگری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساب های فصل اینتر تا روز 30 ژوئن مورد بررسی قرار می گیرد و این تیم نمی خواهد تا آن زمان قوانین فیرپلی مالی را زیر پا بگذارد.

به نقل از Football-Italia، اسپالتی گفت:

باشگاه حرکات خوبی را آغاز کرده است اما نیاز داریم حساب های باشگاه را متعادل کنیم که امری ضروری است. فوتبال تغییر کرده است. قبلا به شما پنالتی داده می شد و کسی نمی توانست مانع زدن آن شود دقیقا همان طور که هرچقدر می خواستید می توانستید خرج کنید و کسی شما را زیر نظر نداشت.

ما باید در مسیر قبلی که مورد توافق است، در راستای متعادل کردن حساب ها پیش برویم. پس از انجام این کارها، می توانیم سرمایه گذاری کنیم اما آنوقت هم برای گرفتن اسم های بزرگ سخت است.

در رابطه با رافینیا و کانسلو، باید بگویم این صحبت ها به معنی این نیست که قرارداد آنها دائمی نمی شود اما همه چیز به این بستگی دارد که چه کاری از دستمان در این رابطه برمی آید. در حال حاضر اینتر نمی تواند قرارداد کانسلو و رافینیا را به طور مستقیم دائمی کند؛ این کار میسر نیست حتی اگر آنها عملکرد بسیار خوبی در اینتر ارائه کرده باشند. باید ببینیم چه می شود اما فعلا شدنی نیست. دو بازیکن استثنایی را به ترکیب اضافه کردیم که از نظر فوتبالی به تیم کمک زیادی کردند، تازه رافینیا از نظر ذهنی و روانی نیز به تیم قدرت داد چون از باشگاهی آمده بود که جز پیروزی به چیزی عادت نداشت اما فعلا قضیه از این قرار است و روش کارمان اینچنین است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزیر امور خارجه اسپانیا گفت این کشور از به رسمیت شناختن کشور فلسطین حمایت می کند.

«خوزئه مانوئل آلبارس» وزیر امور خارجه اسپانیا روز دوشنبه اعلام کرد: مادرید خواهان آتش بس دائمی در نوار غزه در سایه تداوم خطر عملیات نظامی اسرائیل در رفح است. ما همچنین بازگشایی دائمی همه گذرگاه های زمینی نوار غزه را برای ارسال کمک های بشردوستانه خواستاریم.

وزیر خارجه اسپانیا افزود: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین اقدامی ضروری برای حل و فصل سیاسی اوضاع خاورمیانه است.

وی همچنین ضمن ابراز نگرانی درباره احتمال گسترش جنگ غزه به لبنان گفت که چنین جنگی ابعاد متفاوتی خواهد داشت و لبنان نیز کشوری متزلزل و بحران زده است.

کد خبر 6085691

دیگر خبرها

  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • ۹ دلیل پنهان «احساس خستگی دائمی» که از آن‌ها بی خبر بودید
  • فوتبال از دریچه فان؛ تلاش چلسی برای متوقف کردن آرسنال
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • ‌راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شیراز
  • دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دبیرخانه دائمی مسابقات معماری و شهرسازی شهرداری شیراز
  • بهترین خبر ممکن برای بارسلونا از هلند
  • اسپانیا: به رسمیت شناختن کشور فلسطین برای ثبات خاورمیانه مهم است