Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@13:40:03 GMT

مالباخته، زورگیران قوی هیکل را نقره داغ کرد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۸۶۱۲

رییس کلانتری ۱۱۵ رازی از دستگیر دوزورگیر قوی هیکل در پاتوقشان خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ مرتضی بیرانوند دراین باره گفت: شب گذشته یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که پاتوق دو زورگیر را که ساعتی پیش از وی سرقت کرده بودند، شناسایی کرده و از ماموران خواست تا به این محل مراجعه و این افراد را دستگیر کنند که بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۵ رازی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: مالباخته پس از حضور ماموران در محل گفت که ساعتی پیش دو مرد قوی هیکل با تهدید سلاح سرد از وی تلفن همراه، کارت عابر بانک و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان وجه نقدش را سرقت کرده اند اما او موفق شده سارقان را تعقیب کند و در حال حاضر هر دو سارق در پاتوقشان حضور دارند.
بیراوند با بیان اینکه با هماهنگی‌های انجام شده تیم های کمکی به محل اعزام شدند، ادامه داد: پس از کسب دستور قضایی ورود به محل، ماموران ضمن اجرای یک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه مذکور شده و هر دو سارق زورگیر را که سعی داشتند با ماموران درگیری فیزیکی داشته باشند، دستگیر کرده و به کلانتری منتقل کردند.
به گزارش ایسنا، رئیس کلانتری۱۱۵ رازی با اشاره به انجام بازجویی از دو متهم دستگیر شده، گفت: هر دو متهم در کلانتری به سرقت از مالباخته اعتراف کرده و  اموال مسروقه از وی را نیز بازگرداندند، همچنین پس از تکمیل، پرونده این افراد برای تحقیقات بیشتر و کشف دیگر جرائم احتمالی به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

کد خبر: ۵۲۵۲۶۲ تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از دستگیری شروری که اقدام به ایجاد احساس ناامنی و رعب و وحشت برای ساکنان این شهرستان کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کیانوش نورمحمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به اعلام یک مورد شرارت و ایجاد ناامنی در یکی از محلات شهرستان ملارد، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران پلیس این شهرستان قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که عامل این اقدام مجرمانه، یکی از اراذل و اوباش معروف این محدوده است که از مدتی قبل نیز تحت تعقیب پلیس بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات محل اختفای این فرد شرور مورد شناسایی قرارگرفت، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، پس از آن تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در یکی از مناطق صفادشت شهرستان ملارد رفته و با اجرای این عملیات پلیسی این فرد شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری این فرد چند قبضه سلاح سرد نامتعارف نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌های صورت گرفته به جرم خود مبنی بر شرارت با سلاح سرد با هدف قدرتنمایی و ایجاد رعب و وحشت اعتراف کرد.

به گفته نورمحمدی برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران انتظامی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد