Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@12:12:24 GMT

آغاز عملیات خاکبرداری پتروشیمی بویراحمد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۸۹۰۱

سرمایه گذار طرح پتروشیمی بویراحمد گفت:این مجتمع در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار با سرمایه‌ای بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که با مشارکت سرمایه گذار خارجی اجرا می‌شود.
لهراسب باقری افزود: ۸۵ درصد سرمایه گذاری در این طرح خارجی و ۱۵ درصد داخلی است.
وی گفت: زمان اجرای این طرح ۵ سال است که با بهره برداری از آن سالانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن الفین و ۹۰۰ هزار تن پلی اتیلن و پروفیل تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویر احمد در مجلس شورای اسلامی این طرح را بزرگترین سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان خواند و گفت: با اجرای آن زمینه ایجاد هزار شغل مستقیم و صد‌ها شغل غیر مستقیم فراهم می‌شود.
زارعی افزود: همه زمینه‌ها برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی و اجرای طرح فراهم شده و مشکلات سد راه هم با همت مسئولان و مردم برطرف شده است.
اقای یوآن نماینده بانک چینی و سرمایه گذار این طرح هم شرایط را برای سرمایه گذاری و اجرای این طرح بسیار مناسب عنوان کرد و گفت: تا پایان این طرح پای تعهدمان برای به ثمر رسیدن این سرمایه گذاری خواهیم ماند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۸۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور گفت: ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم در استان سمنان با آغاز به کار مجدد این ۲۰۱ واحد راکد، مجددا احیاء شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید امیرحسین مدنی، امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در جشن احیا ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی استان سمنان با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم در استان سمنان با آغاز به کار مجدد این ۲۰۱ واحد راکد، مجدداً احیا شد.

وی افزود: امیدواریم در سال جدید که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، کارنامه موفق‌تری را در راستای حمایت از تولیدی ارائه دهیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: احیای کارخانه کاشی هفت آسمان (سمند سابق) که ۱۲ سال تعطیل بود و ۲۰۱ واحد احیا شده در استان سمنان بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید را فراهم کرد.

مدنی تصریح کرد: با آغاز به‌کار بالغ بر هشت هزار واحد تولیدی راکد در سطح کشور، ۱۹۵ هزار شغل ایجاد شد و ۲۵۰ همت سرمایه مردم را نیز احیا کرد.

کد خبر 745722

دیگر خبرها

  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده