Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه ورزشی مارکا، چاپ مادرید، خبر داد عثمان دمبله به جام جهانی می‌رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عثمان دمبله مهاجم بارسا در طول فصل به علت مصدومیت، مدت زیادی از میادین دور بود و بازی‌های زیادی را از دست داد. او در اواخر فصل آمادگی خود را به دست آورده بود و نمایش‌های نسبتا خوبی نیز داشت و در نهایت نیز در فهرست دیدیه دشان برای جام جهانی قرار گرفت اما در دیدار پایانی فصل، از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و ترس از دست رفتن جام جهانی برای ستاره فرانسوی به وجود آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که هنوز تکلیف مصدومیت دمبله رسما مشخص نشده، روزنامه مارکا مدعی شد که او مشکلی برای همراهی تیمش در جام جهانی نخواهد داشت. حال باید دید دمبله شرایط بازی کردن در دیدارهای اول فرانسه را پیدا خواهد کرد یا دشان در مورد او جانب احتیاط را رعایت می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دمبله بارسا جام جهانی بارسا جام جهانی دمبله دیدیه دشان عثمان دمبله مهاجم بارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • تشریح وضعیت بیرانوند از زبان پزشک معالج
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • تشریح وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالجش
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی