Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@15:38:13 GMT

قاتل ندا به دادگاه آمد / قصاص، تنها خواسته پدر مقتول

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۹۴۳۶

قاتل ندا به دادگاه آمد / قصاص، تنها خواسته پدر مقتول

حوادث رکنا: سومین جلسه دادگاه قاتل دختر بچه 6 ساله مشهدی بعد از دو جلسه غیبت متهم با حضور وی در شعبه 5 دادگاه کیفری ویژه قتل در مشهد برگزار شد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، سومین جلسه دادگاه مقتول « ندا علیزاده» صبح امروز پنجشنبه سوم خرداد ماه سال جاری در شعبه 5 دادگاه کیفری ویژه قتل Murder در مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش متهم (ع.ا) که به اتهام قتل و تجاوز Rape دختر بچه هفت ساله در حال حاضر در زندان Prison و تحت نظر به سر می‌برد، در دو جلسه قبلی دادگاه به دلیل بیماری غیبت داشت و سومین جلسه با حضور وی تشکیل شد.
داوود علیزاده پدر ندا، گفت: حرف نهایی من و مادر ندا قصاص قاتل The Murderer است و به دلیل غیبت قاتل در دو جلسه قبلی، احتمال غیبت مجدد قاتل وجود داشت و به همین خاطر امروز مادر ندا در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات قاتل دخترمان حضور نداشت.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: رای اولیه دادگاه بر قصاص متهم است و من به عنوان پدر مقتول و همسرم به عنوان مادرش، بر قصاص نفس متهم اتفاق نظر داریم.
علیزاده یادآور شد: قرار شده است که در جلسه بعدی مادر ندا نیز در دادگاه حاضر شود و پس از اعلام رای او، رای نهایی دادگاه نیز صادر شود.
پدر ندا در ادامه اضافه کرد: خیلی دلم می‌خواست که قاتل دخترم را همانگونه که ندا را به قتل رسانده است، به قتل برسانم اما دور و اطرافی‌ها به من می‌گویند که صبور باش تا قانون Law به اتهامات قاتل رسیدگی کند و به دلیل بیماری قاتل جلسات دادگاه طولانی نشود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوتبالیست سرشناس در یک شب 2 عروس را به حجله خواهد برد! + عکس

درخواست دختر نوجوان برای دستگیری مردی که او را باردار کرد

جزئیات پیدا شدن 4 جسد کامل از مسافران سانحه هوایی تهران-یاسوج

ماجرای ناموسی یک فیلم مردم رشت را به خیابان آورد!

بلایی که در خیابان پاستور بر سر دختر جوان آمد + عکس

لیست ترور اسرائیل لو رفت!

بلایی که در خیابان پاستور بر سر دختر جوان آمد + عکس

دانشجوی مغرور با یک نگاه و یک پک ساده اسیر کیانا شد

قاتل در ملایر گردن مردی را در خیابان سلاخی کرد

تیر اندازی مرگبار روبروی بیمارستان در عمرانیه! / زن چادری و شوهرش کشته شدند + فیلم

خائن بودن دیوید بکام به زنش شب قبل از عروسی سلطنتی / دختر غریبه کیست؟ + عکس

دخترم را از داخل کمد لباس در خانه خواستگارش بیرون کشیدم!

نوعروس زیبا از داماد تمکین نمی کرد / داماد از اینکه باید در اتاق جداگانه بخوابد عصبی شد! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت جنایی قتل Murder تجاوز Rape زندان Prison قاتل The Murderer قانون Law اخبار حوادث پدر دادگاه قصاص دادگاه کیفری مقتول حوادث مشهد اخبار مشهد قاتل ندا قتل ندا قتل ندا در مشهد قتل ندا 7 ساله قتل ندا مشهدی عکس حوادث ایران قتل شهروند تجاوز فیلم مرد دختر زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، سرهنگ سعید راستی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: هفتم ادیبهشت ماه، جراحت شهروندی در پی درگیری یک اراذل و اوباش در محدوده خیابان "انقلاب" تهران به ماموران پایگاه سوم سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهم با استفاده از سلاح سرد قمه قدرت نمایی و پس از جراحت شهروند از محل متواری شده است.

این مقام انتظامی به انجام تحقیقات میدانی و شناسایی هویت و مخفیگاه متهم اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در محدوده میدان نیلوفر تهران دشتگیر و به پایگاه سوم این این پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی به معرفی متهم به مراجع قضائی اشاره و خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با ارازل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • آتش خشم معترضان صهیونیست در خیابان‌های تل‌آویو+ فیلم
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!