Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@17:30:02 GMT

اما و اگرهای لیست تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۹۴۷۹

برنامه این هفته نبض ورزش با حضور حسن روشن ـ پیشکسوت فوتبال و سید مهدی ابطحی ـ کارشناس فوتبال به اما و اگرهای لیست دعوت شده به تیم ملی پرداخت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه آماده می کند، امروز تمرینات خود را در اردوی تدارکاتی بشیکتاش ترکیه پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های ملی فوتبال ایران و ترکیه روزِ هفتمِ خرداد در استانبول به مصاف هم می روند. برنامه این هفته نبض ورزش با حضور کارشناسان به اما و اگرهای لیست دعوت شده به تیم ملی پرداخت.سید مهدی ابطحی با اشاره به انتقاد هایی که از لیست انتخابی کی روش برای تیم ملی هست، گفت: مربی تیم، آزاد است هر فردی را با توجه به شناخت خود به تیم دعوت کند.  ****حسن روشن پیشکسوت فوتبال دیگر مهمان برنامه، درباره اثرات حذف سید جلال حسینی از لیست بازیکنان تیم ملی در راه جام جهانی گفت: پرسپولیس در غیاب سیدجلال حسینی با مشکلاتی مواجه شد و  به طور حتم نبود سید جلال در تیم ملی احساس خواهد شد و ما دچار مشکل می شویم.
وی با تاکید به تصمیم بد موقع کارلوس کی‌روش برای حذف بازیکن با تجربه ای مانند سید جلال افزود: کی روش  بد موقعی سید جلال را از لیست ۲۴ نفره اعزامی به ترکیه حذف کرد.
 پیشکسوت فوتبال ایرن، ادامه داد: بهتر بود لیست در اختیار کمیته فنی قرار می گرفت اما کی روش به تصمیم گیری خودش اکتفا کرد و حالا با انتقاد مردم در برابر تصمیم اش مواجه است. 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نبض ورزش روشن لیست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در بازی تیم‌های لژیونرهای ایرانی سوپرلیگ ترکیه

تیم‌های لژیونرهای ایرانی سوپرلیگ فوتبال ترکیه به تساوی رضایت دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته سی‌ودوم سوپرلیگ فوتبال ترکیه امشب (شنبه) تیم‌های آدانا دمیراسپور و کایسری‌اسپور به تساوی بدون گل رسیدند.

انتقال طارمی به اینتر به عنوان بازیکن غیر اروپایی

میلاد محمدی در ترکیب اصلی آدانا دمیراسپور بازی کرد. سیدمجید حسینی و علی کریمی در فهرست بازیکنان کایسری‌اسپور در بازی امشب حضور نداشتند.

در جدول رده‌بندی سوپرلیگ فوتبال ترکیه آدانا دمیراسپور با 40 امتیاز یازدهم است و کایسری‌اسپور 37 امتیازی رده چهاردهم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران
  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران
  • سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران استقبال کرد
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)
  • عکس| قول و قرار قلعه نویی و مونتلا در ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود
  • اما و اگرهای ساماندهی دستفروشان در بیرجند
  • تساوی در بازی تیم‌های لژیونرهای ایرانی سوپرلیگ ترکیه