Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مرکز گیلان مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان گفت:این مستند روایتگر زندگی و ابعاد مختلف مبارزات این شهید مقابل گروه های تکفیری و تروریستی در عراق و سوریه است.
آقای ظهیری افزود: ساخت این مستند 45 دقیقه ای از تابستان پارسال آغاز شده و 6 ماه طول کشید و قرار است از شبکه های ملی و استانی پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به ساخت 6 مستند فاخر از 6 شهید گیلانی مدافع حرم تصریح کرد: صداوسیمای مرکز گیلان با تولید آثار در قالب های مختلف صدا وسیما به زندگی و مبارزه تمامی شهدای گیلانی مدافع حرم می پردازد. 
فرمانده سپاه قدس گیلان هم در مراسم رونمایی از مستند تلویزیونی شهید حسین پور با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و مدافعان حرم در پاسداری از حریم اسلام، گفت : استقامت و جان فشانی مدافعان حرم در مقابله با جریان های تکفیری و تروریستی منطقه تمام معادلات دنیای استکبار را بهم ریخت و تلاش های آنان برای شکست خط مقاومت در منطقه را ناکام کرد.
سردار محمد عبدالله پور افزود : ساخت آثار ارزشمند هنری نقش مهمی در معرفی و تبیین حضور رزمندگان  در عرصه های دفاع از ارزش های اسلام دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در این مراسم گفت: ثبت و روایت ایثارگری و رشادت های شهدای بویژه شهدای مدافع حرم در انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز و نسل های آینده ضروری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: گیلان شهید مستند شهید حسین پور زندگینامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در بخش مستند نیمه بلند تلویزیونی، از بین متقاضیان شرکت کننده از سراسر کشور، بخش آثار تاریخی و گردشگری مجموعه مستند ماندستان (ویژه شهرستان دشتی) مجوز لازم به مرحله پایانی را کسب کرد.

مستند تلویزیونی ماندستان به مدت ۳ سال در ۱۵ قسمت تلویزیونی تولید شده است که از خرداد تا آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت هفتگی از آنتن سیمای استانی مرکز بوشهر پخش شد.

تهیه کننده و کارگردان مستند تلویزیونی ماندستان سید علاالدین امیری، کارشناس ارشد مهندسی الکترونیک و مخابرات است.

دیگر خبرها

  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • دیوارنگاره تمثال شهدای دانشکدگان فنی دانشگاه تهران رونمایی شد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • جای خالی آقای حرف حساب