Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رضا مهاجری گفت :

من همانطور که گفتم بعد از ۷ سال حضور در مشهد، تصمیم گرفتم جدا شوم و در تیم دیگر و استان دیگری کارم را دنبال کنم. وگرنه هم پدیده و هم مشکی‌پوشان را خیلی دوست دارم و برای هر ۲ تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بخشی از این مصاحبه قلعه‌نویی در رابطه با حضور اکبر ایمانی در ذوب‌آهن به نکته جالبی اشاره کرد که شاید برای خیلی‌ها عجیب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه او قبل از جدایی ایمانی با کادرفنی پدیده مشهد تماس گرفت و گفت پول این بازیکن را بدهید که نتواند از بند قراردادش استفاده کند و جدا شود. همین مساله باعث شد به سراغ رضا مهاجری سرمربی فصل گذشته پدیده مشهد برویم. مهاجری در مورد این مساله، شرایط خودش، فهرست تیم ملی و… صحبت‌های جالبی دارد.

نیم فصل لیگ هفدهم وقتی اکبر ایمانی به ذوب‌آهن رفت حرف و حدیث‌های زیادی در مورد این انتقال به وجود آمد و اینکه قلعه‌نویی باعث شد او تصمیم به جدایی بگیرد اما حالا قلعه‌نویی می‌گوید نه تنها باعث این مساله نشده، بلکه حتی به باشگاه پدیده گفته بود که پول ایمانی را بدهند تا نتواند از بند قراردادش استفاده کند و جدا شود…

رضا مهاجری:

درست است. امیرخان درست می‌گوید. قبل از اینکه اکبر ایمانی جدا شود، آقای قلعه‌نویی با مجید نوروزی مربی تیم ما تماس گرفت و گفت به من بگوید که اکبر ایمانی به دنبال جدایی است. حتی گفته بود به خاطر ‌بندی که در قراردادش است، پولش را بدهید که نتواند جدا شود و برود.

قلعه‌نویی از کجا می‌دانست که چنین ‌بندی در قرارداد اکبر ایمانی است؟

رضا مهاجری:

شاید خود ایمانی گفته بود. حتما صحبت‌هایی شده بود که مثلا ایمانی گفته بود که ‌بندی در قراردادش است که می‌تواند نیم فصل جدا شود.

اکبر ایمانی که نمی‌رود به قلعه‌نویی بگوید من را به ذوب‌آهن ببرید. شاید پیشنهاد داده بودند که بعد بحث این بند قرارداد مطرح شد…

رضا مهاجری:

نمی‌دانم. حتما صحبت کردند اما به هر حال آقای قلعه‌نویی گفته بود پولش را بدهید که نتواند از بند قراردادش استفاده کند و جدا شود. در ابتدا این مساله را به مجید نوروزی گفته بود بعد هم من در جریان قرار گرفتم.

پس چرا جلوی این اتفاق را نگرفتید؟
رضا مهاجری:

خب، آن زمان شرایط مالی باشگاه خوب نبود و نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم. در هر صورت ایمانی جدا شد و به ذوب‌آهن رفت.

البته در ذوب‌آهن هم شرایط خوبی نداشت و نتوانست زیاد بازی کند. در همان ابتدا مصدوم شد و بعد هم بیشتر روی نیمکت بود تا در زمین بازی…

به هر حال شرایطی است که پیش آمد.

بعد از اینکه از پدیده مشهد جدا شدید، به نظر می‌رسید پیشنهاد خوبی دارید که چنین تصمیمی گرفتید اما تا الان خبری از امضای قرارداد نشده…
رضا مهاجری:

نه، من همانطور که گفتم بعد از ۷ سال حضور در مشهد، تصمیم گرفتم جدا شوم و در تیم دیگر و استان دیگری کارم را دنبال کنم. وگرنه هم پدیده و هم مشکی‌پوشان را خیلی دوست دارم و برای هر ۲ تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

البته فصل سختی در پدیده مشهد داشتید…

بله، البته در کنار همه این سختی‌ها، روزهای خوبی هم در کنار اعضای تیم و باشگاه داشتیم که به هر حال تمام شد.

فهرست تیم ملی ایران برای جام جهانی هم اعلام شده و تعجب خیلی‌ها را به دنبال داشته. در مورد این فهرست چه نظری دارید؟
رضا مهاجری:

من همیشه و هر جایی که بودم گفتم به خاطر اینکه مسوولیت نتایج بازی‌ها به عهده سرمربی است باید به نظر سرمربی احترام گذاشت. الان هم این فهرست تعجب خیلی‌ها از جمله من را به دنبال داشت اما معتقدم باید به تفکرات کی‌روش احترام گذاشت و به او اعتماد کرد. امیدواریم تیم ملی کشورمان در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد و موفق باشد.

با گروه سختی که ایران در آن قرار گرفته هیچ امیدی به نتایج خوب نیست…
رضا مهاجری:

من اینطور فکر نمی‌کنم. تیم ایران قبلا نشان داده مقابل تیم‌های بزرگ دنیا بازی‌های بهتری انجام می‌دهد و خیلی خوب کار می‌کند. امیدواریم در جام جهانی هم شرایط به همین صورت پیش برود. البته همه می‌دانیم قرعه ایران خیلی سخت است اما امیدوارانه مسابقات را دنبال خواهیم کرد.

یکی از مسائلی که اطراف تیم ملی است، بحث حضور محمدرضا خانزاده در فهرست نهایی تیم ایران است. مساله‌ای که اعتراض‌های زیادی را به دنبال داشت…

رضا مهاجری:

شاید از نظر خیلی‌ها حضور محمدرضا خانزاده در فهرست تیم ملی عجیب باشد اما من به‌عنوان سرمربی او در تیم پدیده باید بگویم خانزاده جزو بازیکنانی است که همیشه خیلی انگیزه داشته و تلاش زیادی می‌کند. من فکر می‌کنم خانزاده مزد تلاش‌های بی‌وقفه‌اش را گرفته و امیدوارم در جام جهانی هم بتواند برای تیم ایران مثمرثمر باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن پدیده مشهد رضا مهاجری قلعه نویی مجید نوروزی پدیده مشهد ذوب آهن رضا مهاجری قلعه نویی مجید نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۹۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رضا یزدی‌زاده (اقتصاددان) در جدیدترین قسمت برنامه «مدار بسته» حضور دارد و حسین رفیعی در استودیوی برنامه درخصوص موضوع «پولشویی» گفت‌وگویی جذاب خواهد داشت.

همچنین دوربین مخفی سطح شهر در این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شوند تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.

برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که جدیدترین قسمت آن با حضور محمد رضا یزدی‌زاده، یکشنبه ۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری به مهدی نصیری: آخر شما را با شاهزاده چکار؟ /یک موی گندیده تاجزاده به همه هیکل شاهزاده کثیف شرف دارد /از این راه برگردید
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون