Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: مردی که اصرار داشت برادر معتادش بعد از طلاق دادن همسرش بار دیگر زندگی تازه‌ای را با او شروع نکند در جدال خانوادگی برادرش را مقابل چشمان برادرزاده‌های نوجوانش کشت و به قصاص محکوم شد. وی که نزدیک به 5 سال در زندان مانده بود توانست رضایت اولیای‌دم را جلب کند و به زندگی بر گردد.

به گزارش گروه جنایی رکنا، حسین وقتی 37 سال داشت در سیزدهم شهریورماه سال 92 در خانه برادرش در حوالی خیابان ابوذر تهران دست به این قتل Murder زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در زندان Prison درسش را ادامه داده و حرفه‌های مختلفی را آموزش دیده است می‌گوید می‌خواهد بعد از آزادی Freedom از زندان زندگی تازه‌ای را برای برادرزاده‌هایش فراهم کند. گفت‌وگوی این متهم را می‌خوانید.

چقدر درس خوانده‌ای؟

تا کلاس هفتم ، اما در زندان، درسم را ادامه دادم و در زندان در کلاس یازدهم درس می‌خوانم.

اهل کجایی؟

یکی از استان‌های غربی.

شغلت چه بود؟

آن زمان کارگری می‌کردم.

متاهلی؟

بله.

بچه هم داری؟

چند سال قبل یک دختر و پسر داشتم که به‌خاطر عقب‌ماندگی شدید ذهنی و جسمی فوت شدند. حالا یک دختر 11 ساله دارم.

همسر و فرزندت در سال‌هایی که در زندان هستی چطور زندگی می‌کنند؟

از وقتی بازداشت شدم همسر و دخترم را به خانه برادرزنم در شهرستان فرستادم. آنها هر چند ماه یکبار به ملاقاتم می‌آیند.

مشکلت با برادرت چه بود؟

برادرم سال‌ها بود با همسرش اختلاف داشت. شش ماه بود که به اصرار من و خانواده ام همسرش را طلاق داده بود، اما می‌خواست به‌خاطر دو دختر و پسرش به زندگی برگردد و بار دیگر با همسرش زندگی کند و من مخالف این بازگشت بودم.

چرا برای طلاق آنها اصرار داشتید؟

همسر برادرم زن خوبی نبود.به همین خاطر من و مادرم اصرا کردیم تا برادرم همسرش را طلاق دهد. زن برادرم با رفتارهایش آبروی ما را در محل برده بود. بیشتر به خاطر برادرزاده‌هایم اصرار داشتم تا برادرم دوباره با همسرش زندگی نکند.

اگر زن برادرت مشکل داشت چرا برادرت پس از طلاق می‌خواست دوباره با او زندگی کند؟

برادرم معتاد Addicted بود و تعصب نداشت. اما ما خانواده غیرتی هستیم. غیرتمان اجازه نمی‌دهد با چنین زنی زندگی کنیم. برادرم می‌گفت فقط می‌خواهد فرزندانش در کنار مادرشان بزرگ شوند.

اگر جای برادرت بودی چه تصمیم می‌گرفتی؟

هرگز با چنین زنی زندگی نمی‌کردم و در همان سال‌های ابتدای زندگی از او جدا می‌شدم.

چه مدرکی داشتی که همسر برادرت مشکل دارد؟

مدرکی نداشتم.ولی رفتارهای او نشان می‌داد زن خوبی نیست.او هم مانند برادرم معتاد شده بود. همه طلاهایش را ‌فروخت و خرج مواد ‌کرد. او به فکر آینده فرزندانش نبود.

برادرت و همسرش به چه موادی معتاد بودند؟

آنها هر دو به تریاک اعتیاد داشتند.

از ماجرای قتل بگو.

برادرم چند ماه بعد از جدایی از همسرش مدام می‌گفت قصد دارد دوباره با زنش زندگی کند. سعی کردم او را منصرف کنم، اما گوشش بدهکار نبود. تا این‌که آخرین‌بار به خانه برادرم رفتم تا با او صحبت کنم. اما برادرم وقتی مخالفت مرا دید عصبانی شد و به رویم چاقو کشید. من هم چاقوی آشپزخانه را از دستش گرفتم و چند ضربه به او زدم.

در آن لحظه برادرزاده‌هایت و مادرشان کجا بودند؟

بچه ها شاهد این دعوا بودند. فریاد می‌کشیدند و گریه می‌کردند. همسر برادرم هم مدتی بود در خانه پدری‌اش زندگی می‌کرد.

چند ضربه چاقو زدی؟

چیز زیادی از درگیری به‌خاطر ندارم. وقتی برادرم غرق خون روی زمین افتاد خودم هم شوکه شده بودم. باورم نمی‌شد باعث مرگ برادرم شده باشم. من واقعا نمی‌خواستم او را بکشم.

سابقه داری؟

نه هیچ سابقه‌ای ندارم.

وقتی حکم قصاص برایت صادر شد چه احساسی داشتی؟

وقتی در دادگاه برادرزاده‌هایم برایم قصاص خواستند انگار زندگی برایم تمام شد. در زندان فقط به آینده فرزندم و برادرزاده‌هایم فکر می‌کردم تا این‌که مادرم از قصاص گذشت.

چطور رضایت مادرت را جلب کردی؟

از سال‌ها پیش ‌که پدرم فوت شد من خرج زندگی مادر پیر و خواهر و برادر معلولم را می‌دادم. اما از وقتی به زندان افتاده بودم مادرم بسختی زندگی خودش و آنها را تامین می‌کرد.

به همین خاطر در زندان بودم که مطلع شدم مادرم به دادسرا رفته و بدون قید و شرط مرا بخشیده است.

بعد از قتل برادرت فرزندانش چطور زندگی‌شان را می‌گذراندند؟

آنها با مادرشان زندگی می‌کنند. در این سال‌ها بارها از زندان با آنها تماس گرفتم اما جواب تلفن‌هایم را نمی‌دادند. من هم به آنها حق می‌دادم. تا این‌که چند ماه قبل مطلع شدم همراه مادرم به دادسرا رفتند و اعلام گذشت کردند.

بعد از آزادی از زندان قصد داری چکار کنی؟

من خودم خانه‌ای را که با برادرم شریکی خریده بودیم به فرزندانش بخشیدم تا آنجا زندگی کنند. می‌خواهم تا زنده‌ام کار کنم و زندگی خوبی برایشان فراهم کنم.
نمی‌خواهم در زندگی سختی بکشند. من با اشتباهم آنها را از نعمت داشتن پدر محروم کردم. به همین خاطر باید جای خالی پدرشان را پر کنم.

در این سال‌ها در زندان چکار می‌کردی؟

من به حرفه‌های مختلف علاقه‌مند بودم. به همین خاطر در هفت رشته معرق، جوشکاری، فلزکاری و... مدرک گرفتم. فکر می‌کنم با حرفه‌هایی که در زندان آموختم بتوانم بعد از آزادی کار مناسبی پیدا کنم تا زندگی همسر و فرزندم، مادر پیر و برادر و خواهر معلول و برادرزاده‌هایم را تامین کنم.

از قتل برادرت پشیمان نیستی؟

بارها خودم را به‌خاطر اشتباهی که مرتکب شدم سرزنش می‌کنم. من در زندگی برادرم بی‌خود دخالت کردم. با این‌کار هم زندگی خودم و زن و بچه‌ام و هم زندگی فرزندان برادرم را تباه کردم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوتبالیست سرشناس در یک شب 2 عروس را به حجله خواهد برد! + عکس

درخواست دختر نوجوان برای دستگیری مردی که او را باردار کرد

جزئیات پیدا شدن 4 جسد کامل از مسافران سانحه هوایی تهران-یاسوج

ماجرای ناموسی یک فیلم مردم رشت را به خیابان آورد!

بلایی که در خیابان پاستور بر سر دختر جوان آمد + عکس

لیست ترور اسرائیل لو رفت!

بلایی که در خیابان پاستور بر سر دختر جوان آمد + عکس

دانشجوی مغرور با یک نگاه و یک پک ساده اسیر کیانا شد

قاتل در ملایر گردن مردی را در خیابان سلاخی کرد

تیر اندازی مرگبار روبروی بیمارستان در عمرانیه! / زن چادری و شوهرش کشته شدند + فیلم

خائن بودن دیوید بکام به زنش شب قبل از عروسی سلطنتی / دختر غریبه کیست؟ + عکس

دخترم را از داخل کمد لباس در خانه خواستگارش بیرون کشیدم!

نوعروس زیبا از داماد تمکین نمی کرد / داماد از اینکه باید در اتاق جداگانه بخوابد عصبی شد! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت جنایی قتل Murder زندان Prison آزادی Freedom معتاد Addicted آشپزخانه اخبار حوادث طلاق آشتی همسرش در زندان برادر عکس حوادث ایران قتل شهروند تجاوز فیلم دختر مرد زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، پس از دعوت چین از جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی»، جنبش مقاومت اسلامی حماس موافقت خود را با این دعوت اعلام کرد.

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به شبکه المیادین اعلام کرد که این جنبش با دعوت چین از همه جناح‌های فلسطینی برای حضور در نشستی تحت عنوان «آشتی ملی» موافقت کرده است.

پس از آنکه وانگ یی، وزیر امور خارجه چین در ۱۸ آوریل گفت که ایالات متحده باید از قطعنامه سازمان ملل برای آتش‌بس در نوار غزه حمایت کند، مقامات چینی به طور فزاینده‌ای به تجاوزات مداوم اشغالگران به نوار غزه پرداخته‌اند.

وزیر خارجه چین با تکرار درخواست‌های پکن برای «آتش‌بس فوری»، جنگ اسرائیل علیه غزه را «تراژدی برای بشریت و ننگ تمدن» توصیف کرد.

در ماه مارس گذشته، ژانگ جون، نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد بر لزوم توقف حمله به غزه و توقف آسیب‌های وارده به غیرنظامیان تاکید کرد.

وی خواستار «لزوم رفع محاصره تحمیلی غزه و برداشتن موانع ورود اقلام بشردوستانه و اطمینان از ورود آنها به مقدار کافی به غزه» شد.

شی جین پینگ رئیس جمهور چین نیز خواستار برگزاری «کنفرانس بین‌المللی صلح برای حل مناقشه» شد.

دیگر خبرها

  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • آشتی با سکوها، کنار نویدکیا هستیم (عکس)
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (6 اردیبهشت)
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (5 اردیبهشت)
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد