Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مدافع تیم ملی پرتغال گفت: در جام جهانی بهترین بازیکنان و بهترین تیم ها حضور دارند و رقیب آسان وجود ندارد. در مورد اسپانیا که نیاز به صحبت نیست. مراکش نیز بهترین تیم آفریقاست و ایران هم بهترین تیم آسیا. تمرینات تیم ملی پرتغال چندی است که شروع شده و البته بزرگترین غایب نیز رونالدو است. فوق ستاره رئال خود را برای فینال لیگ قهرمانان مهیا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برونو آلوس، مدافع باتجربه پرتغال، بار دیگر در فهرست نهایی کشورش برای جام جهانی قرار گرفته است.

او که بین سال های 2013 تا 2016 برای فنرباغچه ترکیه بازی می کرد و هم اکنون در عضویت گلاسکو رنجرز قرار دارد، در مورد فضای تمرینات پرتغال به آبولا گفت:« همه چیز خوب پیش می رود و فقط جای رونالدو خالی است. حضور او در تمرینات به سایر بازیکنان نیز انگیزه بیشتری می دهد. رونالدو با خودش به تمرینات شور و حال مضاعفی می آورد. پیوسته با او در ارتباطم و به وی گفتم که آرزو می کنم با رئال قهرمان اروپا شود. یک رونالدوی با روحیه، به ما کمک فراوانی خواهد کرد.»

آلوس افزود: «این سومین حضور من در جام جهانی است و مثل همیشه تمام توانم را در زمین خواهم گذاشت. ما در گروه ساده ای قرار نداریم و هدف اولیه ما صعود از گروه است.

در جام جهانی بهترین بازیکنان و بهترین تیم ها حضور دارند و رقیب آسان وجود ندارد. در مورد اسپانیا که نیاز به صحبت نیست. مراکش نیز بهترین تیم آفریقاست و ایران هم بهترین تیم آسیا. مطمئنم که مراکش و ایران حریفان دشواری برای مان خواهند بود و البته ایمان دارم که تورنمنت خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.»

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران، پس از حدود دو ماه از انتصابش به عنوان سرمربی ایران، سرانجام ظهر امروز با حضور در سالن فدراسیون والیبال اولین تمرین تیم ملی را زیر نظر گرفت.

او که در ابتدای صحبت هایش در تمرین امروز اعلام کرد به خوبی از اهمیت والیبال در بین هواداران در ایران خبر دارد، تمام تلاشش را برای موفقیت در تیم ملی به کار خواهد گرفت.

پائز حالا کمتر از سی روز فرصت دارد تا عملکرد ملی‌پوشان را زیر نظر بگیرد و ترکیب خود را برای هفته اول لیگ ملتهای والیبال اعلام کند. بازیکنان نیز حالا با حضور پائز انگیزه‌هایشان دو برابر شده و قصد دارند خود را به این مربی نشان دهند. البته هنوز چند بازیکن تیم ملی به دلیل حضور در لیگ های خارجی به تیم اضافه نشده اند که با حضور آنها همه چیز تکمیل و رقابت به اوج خود خواهد رسید.

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملتهای والیبال باید به مصاف صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین برود. هر پنج تیم سهمیه المپیک کسب نکرده اند و عیار موریسیو موتا پائز در همین چهار بازی مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان