Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@14:29:25 GMT

تجمع بزرگ بسیجیان و رزمندگان هندیجان

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۰۰۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،تجمع بزرگ بسیجیان و رزمندگان هندیجان عصر پنج شنبه با حضور سرهنگ پاسدار حاجتی ،فرماندار،امام جمعه ،فرمانده ناحیه سپاه،نیروی انتظامی و بسیجیان خواهر وبرادر و مسئولان محلی و گردان های الی بیت المقدس شهری وروستایی و گردان عملیاتی امام رضا (ع)بسیجیان طلاب و رزمندگان و خانواده های معظم شهدا در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سرهنگ پاسدار میر عبدالرضا مراد حاجتی در این مراسم اظهار کرد :رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین بیت المقدس برای آزاد سازی خرمشهر با تمام وجود در مقابل دشمن بعثی تا دندان مسلح مبارزه نمودند وتعداد زیادی  عراقی بعثی را اسیر نمودند و درس های بزرگی به دشمنان اسلام دادند.   وی افزود:مردم با بصیرت ایران اسلامی با کمک های بی نظیر خود هیچ گاه رزمندگان را تنها نگذاشتند و همواره در کنار بسیجیان و سپاهیان و ارتشیان بودند و با پیروی از ولایت فقیه در خط قرآن و اسلام قرار دارند.    وی بابیان مایوس شدن دشمنان مخصوصا آمریکای جنایتکار گفت:دشمنان دست به همه کار زدند تا انقلاب نو پای ایران را ضربه بزنند ولی هیچگاه موفق به این کار نشدند چون ملت ایران پشت سر رهبری با اتحاد وهمدلی در کنار هم هستند و اجازه هیچ گونه تهدید یا تجاوزی را به دشمنان نخواهند داد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید

همسر شهید مهدی منتظر قائم با بیان اینکه عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید، گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی؛ صدیقه مدرسی، امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با تبیین جنایت‌های استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» در پاسخ به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیان کرد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

مدرسی گفت: خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر می‌گوئیم و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

همسر شهید مهدی منتظر قائم تأکید کرد: عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمید و باور شکست‌ناپذیری اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 747576

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس