Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نایب رئیس بانوان فدراسیون دو میدانی گفت: حرکت سپیده توکلی درست بود و امکان ندارد برای او پارتی بازی کرده باشیم.

پریسا بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص رکوردی که سپیده توکلی چند روز قبل به ثبت رساند، اظهار داشت: با نظر مسئولان فدراسیون، مسئولان کمیته مسابقات و هیئت ژوری به این جمع‌بندی رسیدیم که ثبت رکورد سپیده توکلی تائید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره اینکه گفته می‌شود این حرکت خطا بوده است، تصریح کرد: یک مشکلی پیش آمده بود که با نظر سرداور، هیئت ژوری و مسئولان فنی اعلام شد که این حرکت خطا نیست. این اتفاقات در رقابت‌های بین المللی هم می‌افتد و بعد از بررسی مجدد فیلم، یک حرکت یا مورد تائید قرار گرفته و یا خطا اعلام می‌شود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی در واکنش به اینکه یکی تیمور غیاثی معتقد است حرکت توکلی خطا بوده گفت: از این صحبت‌ها بی‌اطلاع هستم، اما امکان ندارد پارتی‌بازی صورت گرفته باشد. در جلسه‌ای که برای بازبینی فیلم این حرکت داشتیم علاوه بر من، رئیس فدراسیون، اعضای سازمان تیم‌های ملی، سرداور مسابقات و ... حضور داشتند و رای اکثریت اعضا این بود که حرکت سپیده توکلی صحیح است.

بهزادی با اشاره به اینکه لیگ طلایی سوم محل کسب سهمیه ورودی بازی‌های آسیایی است، تصریح کرد: هر کسی که بتواند در این رقابت‌ها به رکورد ورودی بازی‌های آسیایی برسد، در جاکارتا حضور پیدا خواهد کرد. پیش‌بینی من این است که در بخش بانوان حداقل سه سهمیه کسب کنیم.

وی با بیان این مطلب که سهمیه ۱۶ نفره دوومیدانی برای جاکارتا در هر دو بخش آقایان و بانوان است، خاطرنشان کرد: هر یک از ورزشکاران ما که بتوانند سهمیه ورودی به بازی‌های آسیایی را کسب کنند عازم جاکارتا می‌شوند و این برای هر دو بخش آقایان و بانوان است. البته اگر کمتر از ۱۶ سهمیه کسب کنیم هم طبعا با تعدادی کمتری به این رقابت‌ها می‌رویم، اما امیدوارم سهمیه حداکثری را به دست آوریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نایب رئیس بانوان دو و میدانی سپیده توکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانه هکری "MISSION CONTROL" در سانفرانسیسکو اولین مهمانی هوش مصنوعی را برنامه‌ریزی کرد؛ ظاهر این مهمانی در ابتدا این گمان را تقویت می‌کند که مانند هر مهمانی دیگری است و تفاوت چندانی با گردهمایی‌های معمولی ندارد.

بااین‌حال در همان زمانی که مهمانان در خصوص استارت‌آپ‌های خود در صفحات مجازی به چت کردن می‌پرداختند، نسخه هوش مصنوعی آن‌ها روی نمایشگری غول‌پیکر به نمایش درمی‌آمد و یک تابلوی امتیازات، محبوب‌ترین آواتارها را در طول شب بر اساس مکالماتی که انجام می‌شد، رتبه‌بندی می‌کرد و درحالی‌که ربات‌ها صحبت می‌کردند، انسان‌ها بیشتر مشاهده می‌کردند.

ادگار هائوند طی توییتی در شبکه اجتماعی ایکس از برگزاری این مهمانی خبر داد و نوشت: «من اولین مهمانی شبیه‌سازی‌شده با هوش مصنوعی را برگزار می‌کنم. این مهمانی ۳ روز ادامه دارد که روز اول و دوم در فضای شبیه‌سازی‌شده برگزاری می‌شود و روز سوم، مهمانان برای ادامه دادن مأموریت به سانفرانسیسکو می‌روند».

در ادامه در خصوص نحوه کار این مهمانی شبیه‌سازی‌شده چندین نکته آورده شده است:

هر مهمان یک شخصیت هوش مصنوعی دریافت می‌کند. شما آن را با توجه به شخصیت خود سفارشی می‌کند. شخصیت شما به یک دنیای مجازی پرتاب می‌شود که در آن با افراد دیگری که در مهمانی شرکت می‌کنند؛ ملاقات می‌کند. روز مهمانی نیز شرکت‌کنندگان، گزارشی از عملکرد خود دریافت می‌کنند

رویداد ۱۳ آوریل که توسط سازمان‌دهندگانی به‌عنوان «اولین مهمانی شبیه‌سازی‌شده با هوش مصنوعی» نام‌گذاری شد، حدود ۲۰۰ نفر را به خود جذب کرد. قبل از ورود، از مهمانان خواسته شد تا با پر کردن پرسشنامه مختصری که در آن خلاصه‌ای از زندگی آن‌ها «در پنج خط» آورده می‌شود، یک آواتار آنلاین ایجاد کنند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903696

دیگر خبرها

  • شروین اسبقیان: کمیته انضباطی مستقل از فدراسیون فوتبال است
  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • رئیس شورای عالی داروخانه‌های ایران: هیچ جای دنیا از دین و اعتقادات بیمار سوال نمی‌کنند/ اگر هدف بیمار باشد، عملا تذکر حجاب امکان‌پذیر نیست
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند