Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی نشان می‌دهد هواپیمای ایرباس ۳۲۰ خطوط هوایی معراج با شماره دم EP-AJC که در این فهرست درج شده جزء هواپیماهایی است که با عنوان هواپیمای تشریفات دولت جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است. آفتاب‌‌نیوز : دولت آمریکا امروز، پنجشنبه نام چند فرد و شرکت مرتبط با چند خطوط هوایی قبلاً تحریم‌شده ایران و چندین هواپیمای مرتبط با آنها را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، به عنوان اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران روز پنجشنبه اعلام کرد ۳ فرد و ۶ شرکت مرتبط با خطوط‌های هوایی ماهان، معراج، کاسپین و پویا را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

در فهرستی که خزانه‌داری آمریکا منتشر کرده علاوه بر نام این نفرات و شرکت‌ها نام ۳۱ فروند هواپیما و شماره‌های ثبت آنها نیز آمده است.
بررسی نشان می‌دهد هواپیمای ایرباس ۳۲۰ خطوط هوایی معراج با شماره دم EP-AJC که در این فهرست درج شده جزء هواپیماهایی است که با عنوان هواپیمای تشریفات دولت جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای بعد از اعلام این تحریم‌ها به کشورها و شرکت‌ها در سراسر جهان درباره اعطای «حقوق مربوط به فرود» و ارائه هر گونه خدمات عمومی به شرکت‌ها و هواپیماهای تحریم‌شده هشدار داده است.
به گزارش فارس، در بیانیه خزانه‌داری آمریکا به طور خاص به تمامی کسانی که اقدام به اعطای «حقوق مربوط به فرود» و تأمین خدمات عمومی برای ۳۱ هواپیمای مرتبط با چهار خطوط هوایی کنند، هشدار داده در معرض خطر مواجه شدن با تحریم‌های آمریکا قرار دارند.
کد خبر: ۵۲۵۲۸۳ تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دولت هواپیمای ایرباس ۳۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران

شانا _ گروه فیلم: نشست خبری ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت) در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

دریافت 19 MB

دیگر خبرها

  • همکاری شرکت هواپیمای اتحاد امارات با کام‌ایر افغانستان
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • تحریم‌های جدید ایران علیه آمریکا
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
  • ستون سرکوب
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد