Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق با شاکی خارجی دیگر خود است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از تسنیم، بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به بازیکنان و مربیان خارجی پیشین خود تمام شدنی نیست و مسئولان فعلی این باشگاه همچنان مجبورند تاوان اشتباهات مدیران قبلی این باشگاه را بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جری بنسون مهاجم هندوراسی سه فصل پیش پرسپولیس هنوز از این باشگاه طلبکار است و فیفا هم حکم به پرداخت طلب او داده است.

با شرایط مالی که باشگاه پرسپولیس دارد، مسئولان آن فعلا توان پرداخت یکجای طلب بنسون را ندارند و از این‌رو از وی خواسته‌اند مطالباتش را در چند قسط پرداخت کنند. موردی که به ادعای مسئولان این باشگاه با موافقت بنسون مواجه شده است. اگرچه طلب این بازیکن از پرسپولیس با بالا رفتن قیمت دلار نیز نسبت به 3 سال پیش افزایش چشمگیری داشته است.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی جری بنگستون جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

​​​​​​​روش های بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل

افزایش ورودی وبسایت از موتورهای جستجو به‌ویژه گوگل، یکی از بخش‌های حیاتی برای موفقیت هر کسب و کار آنلاین و وبسایت است. استفاده از استراتژی‌های سئو پیشرفته و مدرن می‌تواند به شما کمک کند تا وبسایت خود را به شکل بهتری برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی کنید و به طور قابل ملاحظه‌ای ترافیک و بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید.

بهبود جایگاه سایت در گوگل با کلمات کلیدی بیشتر به کمک ابزارهای رشد سئو سلکتک، افزایش ورودی گوگل را برای شما به همراه دارد و در نتیجه احتمال دیده شدن وبسایت توسط کاربران هدف و بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل را بیشتر می‌کند.

در این مطلب، به بررسی روش‌ها، تکنیک‌ها و اصول مهمی که برای بهتر شدن رتبه سایت در صفحه اول گوگل با استفاده از استراتژی‌های سئو مدرن لازم است، خواهیم پرداخت.

ابزارهای تحلیل وب برای سئو و بهینه سازی

سئو یک امر بسیار حیاتی و ضروری برای رشد و بقای کسب و کارهای آنلاین است، بنابراین باید همیشه صفحات را با استفاده از ابزارهای تحلیل سئو بررسی و بهبود دهید و به هیچ وجه اهمیت آن را نادیده نگیرید.

ابزارهای سئو به منظور شناسایی مشکلات سایت شما طراحی می‌شوند. با این حال، تشخیص و رفع خطاهای اساسی که مورد توجه گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار می‌گیرند، اهمیت بسیاری دارد و باید این نکته را در انتخاب ابزارهای تحلیل وب در نظر داشته باشید.

گوگل مدام در حال آپدیت است و پارامترهای آن برای سئو ممکن است تغییر کند، پس باید آنالیز سایت به گونه ای باشد که با متدهای منسوخ شده شما را به اشتباه نیندازد یا ملاک های به روز سئو را در خود جای داده باشد.

برای بهینه سازی و سئوداخلی وب سایت باید از ابزارهای سئو کمک بگیرید. از بهترین ابزارهای سئو که به خوبی سایت را بررسی می‌کنند می توان MOZ ، woorank ، ابزار آنالیز سئو سایت سلکتک ،seositecheckup و Ahrefs را نام برد.

استفاده از این ابزارها و قابلیت‌های منحصر به فرد آن‌ها، به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی خود را گسترش دهید، مشکلات صفحات را شناسایی کنید و هر صفحه را به صورت اختصاصی برای کلمه های کلیدی بهینه کنید.

استفاده از محتوا با کیفیت و مفید برای جذب مخاطب

در صورتی که از محتوا های آموزشی و جذاب در سایت خود استفاده کنید، می‌توانید توجه کاربران زیادی را به سایت خود منعکس کرده و آنها را جذب کنید.

برای خلق یک محتوای جذاب و باکیفیت باید ابتدا ایده و موضوع مناسب را مشخص کنید. روش های زیادی برای یافتن موضوع هست و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، محتوانویسی کمی آسان‌تر شده و ابزارهای متفاوتی به کمک شما آمده است.

شما به کمک هوش مصنوعی می‌توانید ایده‌های متنوع و بسیار جذابی را برای تولید محتوا خود دریافت کنید. همچنین برای به‌روزرسانی محتوا و بهتر کردن مقاله از ابزارهای معروفی همچون Chat GPT و CONTENTBOT استفاده نمایید.

سعی کنید به جای نوشتن متن های طولانی و سئو شده فقط برای موتورهای جستجو، مطالب مفید و کاربردی برای مخاطب هدف بنویسید تا ترافیک هدفمند را دریافت کنید.

این راهکار به شما کمک می‌کند تا با استفاده از عبارت‌های کلیدی بیشتری، در جستجوی گوگل برای بازار هدف خود، بالاتر از رقبا ظاهر شوید و با افراد بیشتری تعامل داشته باشید.

استفاده از کلمات کلیدی طولانی و LSI

کلمات کلیدی طولانی (Long Tail Keywords)، عبارت هایی هستند که جستجوی کمتری دارند ولی سختی این کلمات کمتر از کلمه کلیدی اصلی بوده، اما با این حال نرخ تبدیل و کلیک آنها زیاد است. اهمیت استفاده از Long Tail Keywords این است که شما دسترسی مستقیم به کاربر هدف دارید و افرادی که عیناً بدنبال سرویس ارائه شده در سایت شما بوده اند را جذب می‌کنید.

نوع دیگر استفاده از کلمه کلیدی، کلمات کلیدی LSI است. این عبارات با کلمه کلیدی اصلی لزوما هم‌معنی نیستند، اما بیشتر در رابطه با یک موضوع یا مفهوم مطلب مورد نظر به کار می‌روند.

استفاده از کلمه کلیدی Latent Semantic Indexing باعث شناسایی سریعتر موضوع صفحه توسط ربات های گوگل شده و درنتیجه با کلمات و موضوعات مرتبط نیز بهتر در نتایج گوگل رتبه بندی می‌شوید.

با استفاده از این دو سبک کلمه کلیدی، با عبارت های بیشتر و بهتری در نتایج گوگل رتبه بندی می‌شوید و درنهایت کلیک گوگل و ترافیک هدفمندی دریافت خواهید کرد و با رشد سئو سایت مواجه خواهید شد.

افزایش ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت از مهم‌ترین پارامترها برای قرارگیری در جایگاه‌های برتر گوگل و ارتقا سئو به‌شمار می‌‍رود.

در طول انجام فعالیت های SEO برای مورد توجه قرارگرفتن سایت توسط گوگل باید توسط ابزارهای تحلیل وب مانند آنالیتیکس و سرچ کنسول رو به رشد ظاهر شوید.

ابزارهای زیادی برای بهبود آمارهای بازدید سایت وجود دارد، اما بهترین راهکار، خرید بازدید از سامانه های افزایش ورودی سلکتک است تا با توجه به وضعیت سئو و نیاز سایت پلن اختصاصی ترافیک خود را ایجاد کنید.

همچنین دریافت بهترین بازخورد به کمک ایجاد ملاک های رضایت کاربر نظیر کاهش بانس ریت، افزایش زمان حضور کاربر، کلیک روی لینک های دلخواه و غیره از مهمترین امکاناتی است که با خرید پلن های ورودی سایت دریافت می‌کنید.

با زیاد شدن بازدید به صورت اصولی و طبق یک برنامه ریزی مناسب، به نحوی که گوگل این بازدیدها را از طرف منابع مختلفی ببینید، سرعت رشد رتبه در نتایج گوگل را بهبود دهید.

ساخت بک لینک های باکیفیت

در روند سئو هر سایت، نیاز به ایجاد بک لینک های معتبر و با کیفیت است. لینکسازی انجام شده باعث انتقال اعتبار از وبسایت مبدا به وبسایت شما می‌شود. همچنین کاربران سایت مبدا با کلیک بر روی Backlink به سایت شما منتقل شده و همین موضوع باعث می‌شود گوگل سایت را بهتر تجزیه و تحلیل کرده و در رتبه بندی جایگاه ویژه ای به آن اختصاص دهد.

روند ساخت بک لینک و رپورتاژ باید به گونه ای باشد که گوگل آن را یک لینک خریداری شده نداند و به طور کلی محتوای منتشر شده، روال طبیعی در سایتی که رپورتاژ گذاشته اید، داشته باشد.

از جمله روش ها برای بهبود عملکرد یک لینک ساخته شده می‌توان به لینک سازی در سایت‌های مرتبط به زمینه کاری شما با دامین آتوریتی مناسب اشاره کرد. همچنین داشتن کاربر زیاد سایت مبدا و کلیک دریافتی بیشتر برای سایت تاثیر زیادی در ارتقا قدرت سایت دارد.

در این مقاله روش های بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل و نکات و راهکارهای مهم برای افزایش ورودی گوگل با استفاده از استراتژی‌های مدرن سئو را برای شما آوردیم تا بتوانید وبسایت‌تان را به بهره‌وری و موفقیت بیشتری برسانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888642

دیگر خبرها

  • محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبال در اینستاگرام /رتبه پرسپولیس و استقلال
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • ​​​​​​​روش های بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • رضا اسدی از پرسپولیس به AFC شکایت کرد
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رضا اسدی از پرسپوليس به AFC شکایت کرد
  • مردمی کردن اقتصاد باید با جدیت دنبال شود