Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حضرت آیت‌الله خامنه ای در بخشی از بیانات‌شان در دیدار اخیر سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام که به مسائل داخلی اختصاص داشت، مسئله اول کشور را مسئله اقتصادی خواندند.

حضرت آیت‌الله خامنه ای توصیه‌هایی را درباره مسائل اقتصادی مطرح کردند که به شرح زیر است:

انتهای پیام .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اقتصاد ایران رهبر انقلاب مقام معظم رهبری موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در کرمان، با اشاره به اینکه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ فروردین، یادآور رشادت و دلیری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است گفت: ارتشیان دلیر و شجاع همواره با رشادت، جانفشانی و پایمردی آگاهانه، جان، هستی و وجود ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا از حریم و کیان ایران اسلامی سلحشورانه دفاع کنند.

وی افزود: امسال در حالی روز ارتش را گرامی می‌داریم که غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی کلیه نیروهای مسلح جان بر کف، گوشه‌ای از اقتدار نظام اسلامی در تنبیه رژیم غاصب و کودک صهیونیستی را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام حمیدی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران به ویژه ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق کشور تبریک گفت و افزود: امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ارتش و نیروهای مسلح در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از کیان ایران اسلامی پیروز و سر بلند باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر زمان و به هر بهانه‌ای معاندان و دشمنان نظام و ملت قصد توطئه و تعرض به امنیت، جان و ناموس مردم را داشتند، حضور ارتشیان و سپاهیان در کنار سایر عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی کشور باعث ناکامی و نابودی آن نیات شوم شده و خواهد شد.

کد خبر 6080606

دیگر خبرها

  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • پیام تبریک رهبر انقلاب درپی قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی 
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد