Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بسیج رسانه از لالی :

یکشنبه‌ ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری دکتر محمد موحد نسب سرپرست جدید شبکه و درمان لالی با جناب سرگرد محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لالی دیدار نمود .

  در این دیدار سرپرست شبکه بهداشت و درمان لالی اظهار داشت :

نهاد مقدس سپاه حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه هست و ملت ایران مدیون شهدا و عزیزانی است که مخلصانه در سپاه پاسداران خدمت می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دکتر موحد نسب در ادامه عنوان نمود :

نقش بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون همواره نقشی سازنده و تعیین کننده بوده و توجه به این نهاد انقلابی همیشه موجب گره گشایی در امور شده است و در فضای جنگ نرم امروز حضور بسیج در تمامی عرصه ها ضروری است .

 وی در ادامه از همکاری های این ناحیه در پیشبرد اهداف برون بخشی و اعلام آمادگی سپاه در انجام طرح های عمرانی در زمینه بهداشت و درمان تقدیر کرد .

 در ادامه این نشست جناب سرگرد محمودی از اعلام آمادگی لازم در هر زمان و هر شرایطی برای تعامل با شبکه بهداشت و درمان لالی جهت خدمت رسانی به مناطق محروم خبر داد .

  در پایان این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لالی از حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان لالی و همچنین خدمات ایشان در حوزه سلامت تقدیر و تشکر نمود .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • گرامیداشت روز معلم
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت