Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت اهواز، اظهار داشت: ترویج بیش از پیش آموزه ها، معارف و داشته های قرآنی جامعه حتما و قطعا قدم مهمی در راه حراست از کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، شامگاه پنج شنبه (3 خرداد) در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از نعمت های الهی و بزرگی که انقلاب به ما ارزانی داشته، برگزاری همین نمایشگاه های قرآنی در استان خوزستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ما نباید فراموش کنیم اهواز پایتخت دفاع مقدس و سنگر دفاع از تمایت ارضی، شرافت، نوامیس و تمام داشته های ایران اسلامی بوده و دفاع مقدسی که با سنگر خوزستان، ایران را نجات داد در واقع ریشه در آموزه های قرآنی داشته است.

 

وی اضافه کرد: شهدای ما مرهون آموزه های قرآنی بودند و همین امر فرزندان شایسته و خلفی را تربیت کرد که تواستند از کشور و تمامیت ارضی ایران دفاع کنند و به همین جهت است که ترویج بیش از پیش آموزه ها، معارف و داشته های قرآنی جامعه حتما و قطعا قدم مهمی در راه حراست از کشور است و در آن مبالغه نیست.

 

حجت الاسلام حاجتی، تصریح کرد: اساسا قرآن برای حفظ و حراست بشر از آسیب ها نازل شده و ما هر چه بیشتر به قرآن مراجعه کنیم نهاد خانواده و امنیت روحی و روانی جامعه را بیشتر حفظ و بالندگی جامعه را تضمین می کنیم و این عین دستورات و محتوای قرآنی است.

 

وی اذعان داشت: در بین خانواده های متدین عامل به آموزه های قرآنی، آسیب ها و رویکرد جوانان و نوجوانان به بزه کمتر است و بزه کاری در بین خانواده های قرآنی یا صفر و یا نزدیک به صفر است، لذا ما در این جهت باید هر چه بیشتر دستورالعمل ها و معارف قرآنی را تقویت کنیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان دولت نمایشگاه قرآن برجام مجلس نمایشگاه قرآن کریم حسن روحانی آمریکا مصلی تهران آموزه های قرآنی نمایشگاه قرآن ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود