Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با عبور از اکران نوروزی و مشخص شدن فیلم های اکران دوم نوروز اهالی سینما در انتظار اکران فیلم‌هایی هستند که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمدند. فیلم‌هایی که با اکرانشان تنوع بیشتر و بهتری به چرخه اکران سینمای ایران خواهند داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، سینمای ایران در سال 97 تاکنون اکران سراسری چهارده فیلم را پشت سر گذاشته که از این میان سهم سینمای کمدی شش فیلم بوده و مابقی آثار اکثراً در ژانرهای اجتماعی بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با عبور از اکران نوروزی و مشخص شدن فیلم های اکران دوم نوروز اهالی سینما در انتظار اکران فیلم‌هایی هستند که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمدند. فیلم‌هایی که با اکرانشان تنوع بیشتر و بهتری به چرخه اکران سینمای ایران خواهند داد.

با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان به احتمال فراوان اکثر کارگردانان و تهیه کنندگان ترجیح می دهند با توجه به افت فروش فیلم‌ها در این ماه فیلمشان را بعد از ماه رمضان در چرخه اکران قرار دهند. فیلم سینمایی "بمب، یک عاشقانه" جدیدترین ساخته "پیمان معادی" از جمله آثاری است که می‌توان آن را شانسی برای اکران بعد از ماه مبارک رمضان دانست.

"بمب، یک عاشقانه" با حال و هوایی کاملاً متفاوت از ملودرام عاشقانه "برف روی کاج ها" ساخته شده تا نام معادی را در بین شانس های اصلی کسب سیمرغ قرار دهد. همانطور که در خلاصه اثر آمده این فیلم قصه این فیلم با حال و هوای موشک باران تهران در سال 1366 روایت می شود و باید دید معادی در این راستا چه داستانی را پیش خواهد گرفت.

بمب یک عاشقانه ملموس با فضایی گرم است که بیش از التهاب دوران بمباران ما را با روایتی شخصی همراه می کند. روایتی شخصی و همدلی حداکثری که شاید جامعه امروز دلتنگ آن شده است. تمامی شخصیت های داستان در زندگی یکدیگر دخیل بوده و برای حل مشکلات هم قدم شده اند.

معادی در عرصه کارگردانی "برف روی کاج‌ها" را در کارنامه دارد. فیلمی که در جشنواره سی‌ام فجر توانست بهترین فیلم از نگاه تماشاگران نام گیرد. حال "بمب" با حال و هوایی کاملاً متفاوت از ملودرام عاشقانه "برف روی کاج ها" ساخته شده است. همانطور که در خلاصه اثر آمده این فیلم قصه این فیلم با حال و هوای موشک باران تهران در سال 1366 روایت می شود و باید دید معادی در این راستا چه داستانی را پیش خواهد گرفت.

پیمان معادی بدون شک می‌توان به یکی از بی حاشیه ترین بازیگران سینمای ایران داد. معادی تاکنون دو بار تجربه کارگردانی داشته و اولین فیلم بلند وی به نام "برف روی کاج‌ها" نظرات مثبتی را از آن خود کرد.

پیمان معادی, لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی، رامین پورایمان، معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین پور، باران معادی از جمله بازیگرانی هستند که در بمب به ایفای نقش می پردازند.

معادی علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه بمب را نیز بر عهده داشته است. وی در عرصه فیلمنامه نویسی سابقه بسیار ببیشتری از کارگردانی دارد. از جمله نکات مثبت فیلم بمب باید به حضور "محمود کلاری" به عنوان فیلمبردار این اثر اشاره کرد. وی رکورددار دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمبردار از جشنواره فیلم فجر است.

وی تاکنون نگارش هفت فیلم را بر عهده داشته است. برف روی کاج ها، شام عروسی، کافه ستاره، کما، عطش و آواز قو از جمله آثاری هستند که پیش از بمب به قلم معادی نوشته شده اند.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بمب یک عاشقانه پیمان معادی سیامک انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!

به گزارش خبرآنلاین،گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد، براساس مجوز صادر شده در ۲۷ اسفندماه سال گذشته، مبنی بر تداوم تولید پارس، فراخوان متقاضیانی که در سامانه یکپارچه فروش ثبت نام کرده اند، آغاز شده و پس از تعطیلات نوروز بر اساس اولویت متقاضیان ادامه خواهد داشت.

روزگار خودرو در خبری نوشت:این خودروساز، پیش‌تر اعلام کرده بود که بر اساس مجوز صادره از سوی مراجع ذی‌صلاح، امکان تولید خودرو پارس در بهار سال ۱۴۰۳ فراهم شده و بر همین اساس قطعات لازم سفارش گذاری شده و تولید این خودرو با حداکثر ظرفیت ممکن در خطوط تولید و در اولین زمان ممکن پس از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود و ادامه خواهد داشت.

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888541

دیگر خبرها

  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • عکس عاشقانه سمانه پاکدل و هادی کاظمی زیر باران
  • (ویدئو) کار سحر دولتشاهی و پیمان معادی به دعوا کشید!
  • هدیه باورنکردنی بانک به خوش‌شانس‌ترین زن
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی (فیلم)
  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!
  • شوک نظامی ایران به جهان /این پهپاد انتحاری ایران را بشناسید