Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید تا چند روز دیگر نیمکت آبی های لندن، جابجایی دو مربی ایتالیایی را به خود ببیند!

طرفداری- پس از کنار گذاشته شدن ساری از تیم ناپولی و ورود آنچلوتی، این مربی ایتالیایی به تیم های زنیت و چلسی نزدیک تر شد. گفته شد قرار است جلسه ای میان نزدیکان ساری و مسئولان چلسی در رابطه با انتقال احتمالی این مربی به لندن، ترتیب داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون منابع ایتالیایی از خروجی این جلسه می گویند.

کارشناسان نقل و انتقالات اسپورت ایتالیا و در راس همه آلفردو پدولا که زودتر از بقیه از جلسه فرستادگان ساری و مسئولان چلسی در لندن خبر دادند؛ اکنون مدعی شدند که پس از 7 ساعت مذاکره، نتایج مثبتی حاصل شده است. چلسی آماده است با پرداخت بند فسخ 8 میلیون یورویی ساری، این مربی را با قراردادی دو ساله به خدمت دربیاورد. آبراموویچ شخصا آماده پرداخت بند فسخ سرمربی تحت مالکیت ناپولی است و این مهم باید تا روز 31 می (یک هفته دیگر) عملی شود چراکه بند فسخ تا آن روز اعتبار دارد. این منبع یادآور شده که انتقال داوید لوئیز به ناپولی می تواند بخشی از این تحولات باشد.

البته این یک فرآیندی پیچیده و هزینه بر برای چلسی است چراکه آنها اول باید وضعیت آنتونیو کونته را مشخص کنند. اگر این مربی حاضر به استعفا نشود، آبراموویچ علاوه بر پرداخت 8 میلیون یورو بابت فسخ قرارداد ساری، باید نزدیک به 10 میلیون یورو هم بابت اخراج کونته هزینه کند.

لازم به ذکر است مذاکرات با نزدیکان ساری حتی به جزییات هم رسیده است. ساری 5 بازیکن سابقش در ناپولی را می خواهد. انتقال کالیدو کولیبالی بعید است چراکه از نظر ناپولی این بازیکن تقریبا غیرقابل فروش است. جورجینیو بند فسخ ندارد و با توجه به علاقه مندی لیورپول و سیتی به این بازیکن، پیش بینی می شود این انتقال هزینه زیادی داشته باشد. اما سه مورد دیگر در دسترس هستند. رائول آلبیول، پیوتر زیلینسکی و السید هوسای، هر سه بند فسخ دارند و از کار کردن با ساری استقبال می کنند. انتظار می رود به غیر از زیلینسکی، دو بازیکن دیگر خیلی مورد توجه آنچلوتی قرار نگیرند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم سیار انتقال خون در جونقان مستقر شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسین هاشمی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تیم سیار انتقال خون در جونقان استقرار یافت اظهار کرد: این تیم سیار در شهرداری جونقان ت اساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه برای دریافت خون از اهداکنندگان مستقر است.

مدیرکل انتقال خون چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون پایگاه‌های انتقال خون بروجن و شهرکرد به صورت همه‌روزه فعال است.

وی خاطر نشان کرد: فارسان در روزهای شنبه و چهارشنبه و بن در روز پنجشنبه آماده خون‌گیری هستند و در شهرستان اردل و لردگان نیز مراکز خون‌گیری به صورت دوره‌ای و چند هفته یکبار فعال است.

کد خبر 6057040

دیگر خبرها

  • رسمی؛ ایگور تودور سرمربی لاتزیو شد
  • ستاره نژادپرست فوتبال از تیم ملی حذف شد!
  • ستاره نژادپرست فوتبال از تیم ملی خط خورد!
  • ستاره نژادپرست اینتر از لیست ایتالیا خط خورد!
  • خلاصه بازی اینتر 1-1 ناپولی (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • این اخراج حکم صعود چلسی را امضا کرد (عکس)
  • تیم سیار انتقال خون در جونقان مستقر شد
  • آیا آرسنال در رقابت برای جذب ویکتور اوسیمن از چلسی پیشی گرفته است؟
  • مراکز انتقال خون اروند آماده پذیرش خون های اهدایی ماه رمضان
  • گازتا دلو اسپورت: یک یورو دربی دیگر در راه است