Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@21:36:12 GMT

علی قربانی در لیست فروش استقلال

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۱۷۷۱

علی قربانی در لیست فروش استقلال

ستاره استقلال احتمالا در نقل و انتقالات از این تیم جدا خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بر اساس اخباری که از باشگاه استقلال می رسد نورچشمی منصوریان از استقلال جدا می شود زیرا که این بازیکن در تفکرات شفر جایی ندارد و این بازیکن را نمی خواهد. از این‌رو پیرمرد آلمانی نام علی قربانی را در فهرست مازاد خود قرار داده است و احتمال اینکه یک مهاجم دیگر از استقلال هم در این لیست باشد،

علی قربانی مهاجم استقلال که با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری هم مواجه است مهاجم استقلال که توانست در رقابت‌های لیگ برتر برای آبی‌ها ۶ گل به ثمر برساند درخواست کرده که اگر وی در لیست سرمربی استقلال جایی نداشته باشد به یکی از تیم‌های لیگ برتری بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که هواداران استقلال نیز خواهان جدایی این ستاره بودند.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی قربانی سرمربی استقلال استقلال تهران تیم فوتبال استقلال سرمربی استقلال علی قربانی علیرضا منصوریان وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • عجیب اما واقعی؛ الهلال قصد فروش میتروویچ را دارد!
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه