Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی باشگاه استقلال از تمدید قرارداد با دروازه‌بان جوان این تیم خبر داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سید حسین حسینی که دو سال قبل با پایان خدمت سربازی از ملوان انزلی به استقلال بازگشت، در لیگ هفدهم بیشتر به میدان رفت و حتی به تیم ملی هم رسید اما نیمکت‌نشینی او در مسابقات حساس نیم‌فصل دوم و به ویژه هفته‌های پایانی موجب شد حواشی زیادی پیرامون جدایی او از این تیم به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آنکه دروازه‌بان استقلال در لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی هم قرار نگرفت و کی‌روش هم عنوان کرد نیمکت‌نشینی او در هفته‌های پایانی دلیلی برای عدم دعوتش بوده، شایعات جدایی حسینی از استقلال برای بیشتر بازی کردن در فصل آینده و رفتن به باشگاهی جدید جدی‌تر شد ولی اکنون به نظر می‌رسد این موضوع شایعه بوده و منتفی شده است.

سید پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال در پیامی خبر داد:

« هر تیمی آرزوی داشتن یکی از این دروازه‌بانان طلایی استقلال رو داره- سال ٩۵ وقتی سید حسین رو از ملوان بر می‌گردوندیم استقلال، سید مهدی نقش کلیدی داشت و البته حامی واقعی گلر جوان و خوش‌آتیه بود و هست.

با سید حسین عزیز تماس داشتم و سید عزیز اعلام کرد بخاطر عشق به هوادار و تیم پُر افتخار استقلال به زودی قرارداد خودش رو با باشگاه پنج ساله تمدید می‌کنه.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: معاون ورزشی باشگاه استقلال سید مهدی رحمتی سیدحسین حسینی کارلوس کی روش معاون ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از دیدار های مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر باید روز چهارشنبه و در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. استقلال با ۵۳ امتیاز صدرنشین و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و سرخ ها برای اندک امیدواری خود جهت حضور در رقابت های آسیایی سال آینده باید دست پُر از زمین بازی خارج شوند.

حسین پورحمیدی دروازه بان تراکتور در این فصل و تا به اینجای مسابقات، ۱۳ کلین شیت داشته و با یک اختلاف کمتر نسبت به سید حسین حسینی در جایگاه دوم برترین دروازه بانان این فصل قرار گرفته است. دروازه بان شماره یک استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب است و این فرصت ویژه برای پورحمیدی مهیا شده تا بتواند با بسته نگه داشتن دروازه خود برابر استقلال بار دیگر به صدر جدول تعداد کلین شیت در فصل بیست و سوم برسد.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

کد خبر 6092900

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • آمارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر| دروازه‌بان تراکتور به کاپیتان استقلال رسید/ هفته تساوی ها
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)