Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@21:11:07 GMT

اجرای مسابقه «فردوس» از سوی مؤسسه اهل الکساء

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۱۹۰۴

اجرای مسابقه «فردوس» از سوی مؤسسه اهل الکساء

به گزارش ایکنا؛ همزمان با ایام ماه رمضان، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اهل الکساء البرز، مسابقه فردوس را با محوریت سوره مومنون به همت اداره ورزش و جوانان استان برپا می‌کند.
بنابراین گزارش، این مسابقه قرآنی در بخش کتبی با  40 سوال از کتاب «تفسیر سوره مومنون» حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی، برای جوانان، کارکنان تمام ارگان‌ها ارائه شده است که شرکت کنندگان می‌توانند برای دریافت اطلاعات با شماره ۳۴۴۴۲۱۳۶ تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان برای دریافت فایل سوالات تا تاریخ 20 خرداد ماه فرصت دارند که به دفتر مرکزی مؤسسه ارسال کنند و اعلام نتایج پس از ارزیابی در شب عید فطر است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول چهارشنبه شب اولین پیشنهاد رسمی ‏خود را به باشگاه فاینورد ارسال کرده و خواهان به خدمت گرفتن آرنه ‏اسلوت، سرمربی این تیم شد. لیورپولی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که ‏بهترین گزینه برای جانشینی یورگن کلوپ این مربی هلندی است. ‏

فاینورد بعد از دریافت پیشنهاد رسمی لیورپول با آن مخالفت کرده و ‏از مدیران باشگاه انگلیسی خواهان مذاکره شد. روزنامه دیلی‌میل ‏امروز فاش کرد که فاینورد در مذاکرات سخت در حال چانه‌زنی است و ‏قصد دارد در ازای واگذاری اسلوت، مبلغ مد نظرش را دریافت کند.

 در این گزارش ادعا شده که لیورپولی‌ها اسلوت را به مبلغ 10 میلیون ‏یورو می‌خواهند ولی فاینورد بر موضع خود پافشاری کرده و حاضر ‏نیست پیشنهادی کمتر از 15 میلیون یورو را قبول کند. ‏

دیلی‌میل می‌گوید فاینورد در آخرین دور مذاکرات به لیورپول اعلام ‏کرده که حاضر است برای دادن اجازه جدایی اسلوت مبلغی حدود 11 ‏میلیون یورو دریافت کند ولی با توجه به اینکه اسلوت می‌خواهد چند ‏نفر از اعضای کادر فنی‌اش را هم به آنفیلد ببرد، فاینورد اعلام کرده که ‏برای صدور اجازه این افراد هم حدود 5 میلیون یورو از لیورپول ‏می‌خواهد. ‏

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید
  • عوامل درگیری با داور در لیگ جوانان تهران محروم شدند
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • حماس: پاسخ اسرائیل را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور