Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@11:21:10 GMT

ترامپ دیدار با رهبر کره شمالی را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۲۱۸۵

رئیس جمهور آمریکا با ارسال نامه ای به رهبر کره شمالی اعلام کرد که به دلیل بیانیه های اخیر کره شمالی دیدارش با رهبر این کشور را لغو می کند.

به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با ارسال نامه‌ای به «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی، اظهار داشت که از برگزاری نشست بین سران دو کشور منصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ با اشاره به دیدار از پیش تعیین شده با کیم جونگ اون گفت: من احساس می کنم که خوب نیست این دیدار برگزار شود. این دیدار به نفع هر دو کشور، اما به ضرر جهان است.

وی افزود: من بسیار مشتاق بودم که در سنگاپور با شما دیدار داشته باشم. اما متأسفانه، به دلیل خشم شدید و خصومت آشکاری که در بیانیه‌های اخیر شما دیده می شود، احساس کردم که مناسب نیست این ملاقات، برگزار شود. این نامه به معنی لغو این دیدار است.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه این نامه نوشت: جهان یک فرصت عالی برای برقراری صلح پایدار را از دست داد. کره شمالی ها در مورد زرادخانه ها و تجهیزات هسته ای خود صحبت می کند اما تسلیحات آمریکایی ما آنقدر گسترده و قدرتمند هستند که من از خدا می خواهم که آنها هرگز مورد استفاده قرار نگیرد.

گفتنی است که پیش از این قرار بود دیدار ترامپ و کیم جونگ اون روز ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) در سنگاپور برگزار شود.

لغو این دیدار در حالی است که ساعاتی قبل کره شمالی در حضور خبرنگاران خارجی و انجام چندین انفجار و ظرف چندین ساعت، سایت آزمایش اتمی «پیونگ ری» را تخریب کرده بود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • تصاویر دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • ماجرای هدیه و نامه شهید زاهدی به رهبر انقلاب چه بود؟
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح