Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شرکت روس اتم گفت: همه طرح‌های این شرکت با ایران پس از خروج آمریکا از برجام، طبق برنامه ادامه خواهد یافت. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، الکسی لیخاچیوف -- رییس شرکت روس اتم -- گفت: همه طرح‌های این شرکت با ایران پس از خروج آمریکا از برجام، طبق روال و برنامه ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در حاشیه نشست سالانه اقتصادی سنت پترزبورگ افزود: راه اندازی نیروگاه‌های اتمی جدید، توسعه و تجهیز نیروگاه اتمی بوشهر و نیز طرح‌های مشترک ایران و روسیه در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای، طبق روال ادامه خواهد یافت و خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم‌های ایران، هیچ خطری را متوجه روس اتم نخواهد کرد.

وی قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل را ملاک برنامه‌های این شرکت دانست و گفت: تحریم‌های آمریکا به هیچ وجه نمی‌تواند فعالیت شرکت‌های روسی، از جمله روس اتم را در ایران متوقف کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روسیه همکاری هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد، همزمان با اختتامیه هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران و مشخص شدن برگزیدگان این مسابقات گروه‌های رباتیک کانون استان یزد موفق به کسب مقام اول در سوپر تیم امدادگر مسیریاب، انتخابی مسابقات جهانی برزیل شدند.

این تیم به سرپرستی مژده توانا راد و علی اصغر خاکپور به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد و شرکت آریانا ربات یزد و حمایت شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات از تاریخ ۲۷ تا ۳۱ فروردین در این مسابقات واقع در واحد علوم تحقیقات، شرکت کردند.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • گروه ۷: ایران با آژانس همکاری کند/مخالفت با عملیات نظامی اسرائیل در رفح
  • وزرای خارجه گروه ۷ خواستار همکاری ایران با آژانس انرژی اتمی شدند
  • انتقام ما نابودی کامل اسراییل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • انتقام ما نابودی کامل اسرائیل و خروج دائمی آمریکا از غرب آسیا است
  • ضرغامی در پاسخ به قدس آنلاین بیان کرد: تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد
  • ماجرای خروج ایران از «ایکوم» و «ایکوموس» چه بود؟
  • ماجرای خروج ایران از «ایکو» و «ایکوموس» چه بود؟