Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: کمبود سوخت در استان فارس و شهر شیراز وجود ندارد و ۷ میلیون لیتر بنزین به جایگاه‌های سوخت استان تزریق شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس از مردم خواست به شایعات مطرح شده پیرامون کمبود سوخت در استان به خصوص در شهرستان شیراز توجه نکنند و گفت: حدود ۷ میلیون لیتر بنزین برای تامین سوخت مورد نیاز مردم به جایگاه‌های سوخت استان تزریق شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تزریق این میزان سوخت در حالی است که مصرف سوخت در روز‌های دیگر ۵ میلیون لیتر بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس به مطالبات و خواسته‌های برخی کامیون داران در روز‌های گذشته اشاره و بیان کرد: این قشر زحمتکش خواسته‌هایی داشتند و دولت به مطالبات آنان توجه کرد که از جمله آن افزایش نرخ کرایه، بیمه رانندگان و حقوق بازنشستگی آنان است.

پژوهش ادامه داد: در نشست‌هایی که با تشکل‌های صنفی رانندگان و اتحادیه‌های رانندگی و تعاونی‌ها استان فارس برگزار شده آن‌ها قول همکاری و شروع فعالیت خود را دادند.

شایعه آتش زدن پمپ بنزین از اساس کذب است

وی همچنین به شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون آتش زدن یکی از جایگاه‌های پمپ بنزین در شیراز اشاره کرد و افزود: این موضوع از اساس کذب است و صحت ندارد ضمن اینکه در محدوده اعلام شده هیچ پمپ بنزینی وجود ندارد.

مردم از دپو بنزین خودداری کنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس در ادامه خطاب به مردم استان گفت: تولید و عرضه سوخت در پالایشگاه شیراز انجام می‌شود و نفتکش‌های سوخت رسان نیز فعال هستند و جای هیچ نگرانی در این زمینه نیست، و مردم از مراجعه غیرضرور برای انبار کردن بنزین پرهیز کنند.

پژوهش افزود: وقتی سوخت رسانی طبق روال عادی در استان فارس انجام می‌شود نیازی به دپوی بنزین نیست و مردم باید از این اقدام پرهیز کنند چرا که این دپو کردن خطرناک است و احتمال آتش سوزی در این حوزه وجود دارد.

وی ادامه داد: همچنین تمام نفتکش‌های دستگاه‌های دولتی و نیرو‌های مسلح با حوزه سوخت پای کار هستند و مشکلی در روند سوخت رسانی به جایگاه‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/ن

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنزین قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر پخش فرآورده های نفتی استان با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد از مالکان خودرو‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده می کنند گفت: برای بهبود نظام توزیع بنزین و نفت گاز در کشور و کاهش قاچاق سوخت، خودرو‌های بنزین سوز وخودرو‌های نفت گازسوز باید از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
سالار خشایی افزود: همه جایگاه‌های استان مجهز به کارت سوخت اضطراری هستند، اما این خدمات به افرادی که به تازگی خودرو خریداری کرده اند، یا کارت آن‌ها به هردلیلی مفقود شده است، ارائه می‌شود.
وی از مردم خواست از طریق شماره ۰۹۶۲۷  روند صدور کارت سوخت خود را پیگیری کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند