Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:27:35 GMT

ایران خواستار میزبانی جام جهانی کشتی آزاد شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۲۷۵۸

ایران خواستار میزبانی جام جهانی کشتی آزاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر ، اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، پیرو تعاملات داخلی ورزش استان با مدیریت شهری مشهد، در جلسه ای با رسول خادم، آمادگی خود را برای میزبانی جام جهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرد.

بر این اساس فدراسیون کشتی دو روز پیش درخواست میزبانی شهر مشهد را برای پذیرش میزبانی مسابقات جام حهانی کشتی آزاد در سال ۲۰۱۹ به اتحادیه جهانی کشتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقبا فدراسیون کشتی در صورت پذیرش تقاضای مذکور، هماهنگی های لازم را با اتحادیه جهانی جهت برگزاری این مسابقات انجام خواهد داد.

با توجه به اینکه موافقت اتحادیه جهانی کشتی با میزبانی شهر مشهد، منوط به بازدید میدانی نماینده این اتحادیه از زیرساخت ها و امکانات شهر متقاضی میزبانی و رعایت استاندارهای مد نظر اتحادیه است، فدراسیون کشتی طی نامه ای از مسئولان اداره  ورزش و جوانان خراسان رضوی تقاضا کرد، هماهنگی لازم را با نهادهای دولتی و عمومی این شهر برای آماده سازی شرایط پذیرش میزبانی جام جهانی کشتی آزاد انجام دهند.

کد خبر 4305499 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: جام جهانی کشتی مشهد میزبانی ایران کشتی آزاد تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کی روش کشتی آزاد جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کشتی فرنگی لیگ قهرمانی فوتبال آسیا اردوی تدارکاتی امیر قلعه نویی وینفرد شفر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی