Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@04:44:13 GMT

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۲۹۱۶

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مراسم معارفه مهندس احمد خسروی هفته آینده با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار خواهد شد.
خسروی معاون سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان و رئیس دانشگاه علمی کاربردی بازرگانی استان بوده که طی حکمی ازسوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 رئیس دانشگاه سازمان صنعت معدن و تجارت معارفه معاون وزیر صنعت معدن و تجارت وزیر صنعت معدن و تجارت موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۰ درصدی سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن خراسان جنوبی

آریافرمدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: مزیت اصلی خراسان جنوبی معدن است و در زمینه صدور اکتشاف معادن با ۱۳۲ فقره در امسال رتبه اول را کسب کردیم.

وی افزود: در زمینه صدور گواهی کشف معادن با ۳۹ فقره رتبه دوم و صدور پروانه‌های بهره‌برداری با ۴۰ مورد رتبه پنجم را به دست آوردیم.

 آریافر بیان کرد: امسال برای ۴۳۵ نفر در حوزه معدن با صدور پروانه‌های بهره‌برداری معدنی اشتغال ایجاد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اظهار کرد: شاخص سرمایه گذاری در زمینه صنعت براساس جواز تاسیس در استان ۲۸۳ درصد رشد داشته و در مجموع سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۰ درصد رشد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال پنج هزار واحد صنفی با اشتغال ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان ایجاد شده، اما اگر به دنبال تولید هستیم رشد این واحد‌های صنفی خیلی منطقی نیست.

آریافر با اشاره به ۹۰۰ مصوبه رفع موانع تولید در استان و اینکه ۵۷ درصد آنها محقق شده است گفت: در یک سال گذشته با توجه ویژه به رونق تولید، ۱۸۸ جلسه رفع موانع تولید در استان برگزار شد که در برگزاری جلسات رتبه برتر کشور را کسب کردیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: احیای ۱۸ واحد صنعتی و ۲۸ معدن از دیگر اقدامات انجام شده درامسال بوده که در این راستا به ترتیب رتبه اول و دوم کشوری به خراسان جنوبی تعلق گرفته است.

وی افزود: دهه فجر امسال از مجموع ۳۸ همت ارزش اقتصادی طرح‌های افتتاحی استان، ۲۱ همت متعلق به بخش صنعت و معدن بوده یعنی ۵۵ درصد ارزش طرح‌های افتتاحی استان متعلق به این سازمان است.

آریافر عنوان کرد: علیرغم همه محدودیت‌ها، اما این ظرفیت را در استان داریم که نگذاریم یک کیلوگرم مواد معدنی به صورت خام از استان خارج شود البته باید در این زمینه موانع پیش‌رو سرمایه گذاران را برداریم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تصریح کرد: معتقدم در زمان حاضر معدن به صورت اسمی مزیت استان است و باید این موضوع در عمل زمینه ساز توسعه استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت مسئولیت اجتماعی و درآمد‌های مشمول مالیات معادن و صنایع به نفع مردم و در راستای توسعه استفاده شود گفت: امسال چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با انتقال پرونده‌ها و حساب مالیاتی نصیب استان شد.

آریافر افزود: امسال ۱۷۱ میلیون دلار صادرات کالا‌های تولیدی خراسان جنوبی بوده که ۵۱ میلیون دلار بیشتر از تعهد استان است و این میزان صادرات از نظر ارزش ۸۱ درصد و از نظر وزن ۵۰ درصد رشد داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ظرفیت خروجی کل صادرات از گمرکات استان ۶۰۷ میلیون دلار بوده که به لحاظ ارزش ۴۲ درصد و از نظر وزن ۵۰ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید 

افزایش ۱۶ درصدی اشتغال بخش صمت خراسان جنوبی در دولت سیزدهم

وی اضافه کرد: امسال ۲ هزار و ۴۰۷ تماس با سامانه ۱۲۴ داشته ایم که منجر به تشکیل ۱۱۳ پرونده شده است.

آریافر با اشاره به اینکه از اواخر آذر ماه جلسات تنظیم بازار به صورت مرتب برگزار شده، بیان کرد: تنها سالی است که در زمینه تامین کالا‌های اساسی در استان بحران و چالشی نداریم.

وی گفت: در قیمت‌های برخی کالا‌ها در استان که در حوزه اختیار ماست و تاثیرپذیری از سطوح ملی ندارد تلاش شده که تغییر نداشته باشد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه میوه شب عید در استان از فردا ۲۸ اسفند با ۳۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد، بیان کرد: ۱۰۰ تن سیب و ۱۰۰ تن پرتقال تنظیم بازار ذخیره سازی شده است.

وی افزود: هر کیلوگرم سیب به قیمت ۲۰۰ هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال ۱۹۰ هزار ریال به مصرف‌کننده عرضه می‌شود که ۳۰ درصد زیر قیمت بازار است.

آریافر از تشدید نظارت‌ها در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروز نمایندگی‌های خودرو، مواد پروتئینی، مکانیک خودرو، قنادی‌ها، مؤسسات حمل و نقل و تمامی واحد‌های صنفی به صورت کشیک باز خواهند بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به ۱۷ هزار و ۱۰۸ بازدید از بازار استان در امسال، گفت: در این بازدید‌ها ۸۴۱ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: برای سال آینده هدف گذاری کردیم که انتقال پساب تصفیه خانه بیرجند را وارد فاز اجرایی کنیم، البته اجرای این طرح با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال به همت بخش خصوصی انجام خواهد شد.

آریافر گفت: اگر زیرساخت گاز، برق و آب بخش معدن و صنعت را در استان ایجاد کنیم، مشکلی در توسعه صنعتی استان نخواهیم داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه تکمیل زنجیره ارزش مواد معدنی در سال آینده دنبال می‌شود بیان کرد: این موضوع را با اجرای اجرای واحد‌های جوار معدنی باید محقق کنیم.

وی با بیان اینکه برخی واحد‌های معدنی استان در سامانه کاداستر تعیین تکلیف نشده است افزود: تعداد زیادی از معادن بلاتکلیف هستند که پس گیری این معادن از افراد فاقد صلاحیت را شروع کردیم و سال آینده هم به جد ادامه خواهیم داد.

آریافر با اشاره به وجود هفت معدن طلا در خراسان جنوبی به ظرفیت بیش از ۶۴ میلیون تن که در سه واحد تولیدی شمش انجام می‌شود، بیان کرد: معدن طلای خونیک که عملیات اجرایی آن دهه فجر امسال آغاز شد در یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: امسال از محل مسئولیت اجتماعی معادن ۸۵۰ میلیارد ریال در استان هزینه شده که هدف گذاری‌ها برای ساماندهی‌های اعتبار این بخش در دستور کار جدی ما قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بازگشت ۱۳ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • معاون حمل‌ ونقل صنایع وزارت صمت منصوب شد
  • رشد ۳۰ درصدی سرمایه‌گذاری در صنعت و معدن خراسان جنوبی
  • تکذیب افزایش قیمت گوشت قرمز در استان سمنان
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • راه‌اندازی پایگاه اورژانس در شهرک صنعتی۲ اردبیل
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات خراسان جنوبی/احیای ۴۶ معدن و واحد صنعتی
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی سمنان