Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@06:25:10 GMT

وحدت و انسجام رمز پیروزی و حل مشکلات است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۳۰۴۳

وحدت و انسجام رمز پیروزی و حل مشکلات است

شهرکرد-ایرنا- مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مسئولان نظام، وحدت کلمه و انسجام مردم را مطالبه اصلی معظم له در این برهه از زمان عنوان کرد و گفت: وحدت و انسجام رمز پیروزی و حل مشکلات است.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام، سردار پاسدار مرتضی قربانی در آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و هفته مقاومت در حسینیه تیپ 44 قمر بنی هاشم افزود: امروز نیز در بحث اقتصاد، فرهنگ و سیاست کشور باید همانند وضعیت زمان جنگ ، با وحدت و انسجام مشکلات را حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با گرامیداشت یاد و خاطره 2 دو هزار 500شهید چهارمحال و بختیاری در دفاع مقدس و 80شهید این استان در عملیات بیت المقدس گفت: از همان ابتدای شکل گیری انقلاب بیش از 60 گروه و دسته و فرقه ضدانقلاب علیه انقلاب اسلامی فعالیت می کردند و هدف اصلی همه دشمنان انقلاب اسلامی، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.
مسئول موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمنان انواع روش ها را برای مقابله با انقلاب اسلامی از جمله تحریم، قطع روابط، ترور، تحمیل 8 سال جنگ تحمیلی به کار برد اما آنها ملت بزرگ ایران و جایگاه ولایت فقیه و علمای ما را نشناخته بودند.
وی گفت: در ابتدای جنگ تحمیلی، صدام به خبرنگاران وعده مصاحبه بعدی خود در تهران را انجام خواهد داد، اما با رشادت های رزمندگان اسلام این آرزوی دشمنان ناکام ماند و امروز شاهد عزت جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل هستیم.
سردار قربانی، با یادآوری دوران سخت روند اعزام نیروهای مردمی در اوایل جنگ و کمبود تجهیزات نظامی و حمایت نکردن بنی صدر از رزمندگان اظهار کرد: نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کنار ارتش و بسیج اقشار مختلف مردم و عشایر توانستند نتیجه جنگ تحمیلی را تغییر دهند و تا خرمشهر را از چنگال دشمن بعثی آزاد شود.
این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به گمنامی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به ویژه عملیات آزادسازی خرمشهر، گفت: امروز کشور نیازمند این روحیه است چرا رزمندگان اسلام بدون هیچ چشمداشتی به مقام و جایگاه و درجه دنیوی، مقابل دشمنان ایستادگی کردند و از جان خود گذاشتند.
مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: 80شهید چهارمحال و بختیاری در عملیات بیت المقدس، افتخار بزرگی برای این استان است.
به گزارش ایرنا، 300 رزمنده استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ و لشگرهای مختلف در این عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتند و این استان 80شهید در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سپاه فتح خرمشهر سپاه قمر بني هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ایام شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر مقدس قم خواهند بود.

مراسم وداع با این دو شهید گمنام شامگاه پنجشنبه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین در انتهای بلوار پیامبر اعظم به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

طی مراسم ویژه ای این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می‌شوند.

روز گذشته نیز دانشجویان دانشگاه قم با این دو شهید گمنام وداع کردند و سپس در حمایت از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی با تجمع در مسجد این دانشگاه علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس شعار دادند.

گفتنی است یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

کد خبر 6095157

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند