Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه درمیان گفت: سوم خرداد از حماسه‌های بزرگ تاریخ ایران است و گرامیداشت آن سبب ترویج فرهنگ ایستادگی, ایثار و ولایتمداری است. ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان درمیان، سرگرد محمد فاطمی نسب شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در مسجد جامعه اهل سنت اسدیه اظهار داشت: فتح خرمشهر فتح ارزش‌های انقلاب اسلامی بود همه باید تلاش کنیم که ارزش‌های اسلامی در سطح جامعه نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فتح خرمشهر سرآغاز پیروزی رزمندگان در جبهه‌های نبرد و در عملیات‌های مختلف بود.

فرمانده سپاه درمیان مهم‌ترین شاخصه دوران دفاع مقدس را حاکمیت دینی دانست و بیان کرد: رزمندگان اسلام در این دوران پر افتخار خالصانه وارد میدان شدند و با اخلاص, تعهد و ولایت پذیری از مرز و بوم کشور که مورد تعدی دشمن قرار گرفته بود دفاع کردند.

فاطمی نسب با بیان اینکه حفظ انقلاب نیازمند حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه هاست اضافه کرد: شهدا صادقانه از جان خود برای حفظ ارزش های اسلامی مایه گذاشتند اما امروز ما نه تنها صادقانه از جان خود نمی گذریم بلکه صادقانه خدمت هم نمی کنیم .

امام جمعه اهل سنت اسدیه نیز در این جلسه اظهار داشت: عملیات بیت المقدس یکی از بزرگترین و مهم‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود که بیشترین مساحت سرزمین‌های اشغالی در این عملیات آزاد شد.

مولوی سید احمد عبداللهی افزود: دستاوردهای نظامی و استراتژیک این عملیات بسیار مهم بود و نیروهای مردمی بسیج در این عملیات نقش کلیدی ایفا کردند.

وی گفت: امروز در امنیت و آرامش به سرمی‌بریم نباید رشادت های رزمندگان ایران اسلامی در عملیات بیت‌المقدس را نادیده بگیریم و فراموش کنیم.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه ماه رمضان نمادی از بندگی خالصانه خداوند متعال است اذعان داشت: در این ماه باید توجه ویژه ای به مستمندان داشته باشیم زیرا فرصتی برای کمک به فقرا و نیازمندان و حمایت بخشی از آسیب دیدگان جامعه است.

 شهرستان درمیان 189 شهید در دوران جنگ تقدیم نظام کرده است.همچنین در این مراسم تعدادی از قاریان استانی آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

بر اساس اعلام فرمانداری بیرجند، اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف در دور دوم انتخابات، به شرح ذیل است:

۱- آقای علی مولوی حقیقی فرزند محمدعلی مشهور به سردار، کد نامزد ۱۱،

۲- آقای سید حسن هاشمی فرزند سید عبدالجواد مشهور به دکتر هاشمی، کد نامزد ۲۲

تبلیغات انتخابات دور دوم، از فردا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند