Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:26:19 GMT

رگبار و رعد و برق قزوین را فرا می گیرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۳۴۱۵

رگبار و رعد و برق قزوین را فرا می گیرد

به گزارش ایرنا، این اداره کل اعلام کرد: هوای استان درصبح روز جمعه نیز صاف تا کمی ابری است و از بعد از ظهر این روز بر تراکم ابرها افزوده می شود.
اداره کل هواشناسی قزوین هوای استان در روز شنبه را نیز صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش بینی کرد.
بر اساس اعلام این اداره کل در 24 ساعت گذشته رازمیان با 29 درجه گرمترین و آوج با هشت درجه سانتیگراد خنک ترین شهرهای استان بودند و هوای قزوین نیز در این مدت بین 12 تا 27 درجه در نوسان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وضعیت جوی استان قزوین را 9 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، پنج ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی، 9 ایستگاه باران سنجی اتوماتیک هشدار سیل و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان قزوین رعد و برق سیل وزش باد هواشناسی موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۴ صبح براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های نیوساید و پست برق شماره سه اهواز به ترتیب با شاخص ۱۱۲ و ۱۱۴ و ماهشهر ۱۱۰ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

در این ساعت، وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایستگاه استانداری و حفاری اهواز، حمیدیه، خرمشهر، رامهرمز، شوش، کارون و هندیجان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین وضعیت هوای ایذه، بهبهان، رامشیر، شادگان و شوشتر با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • هوای ناسالم دو شهر خوزستان برای گروه‌های حساس
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • هوای ۲ شهر خوزستان ناسالم برای گروه های حساس