Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران که یکی از مهمانان ویژه مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان بود درخصوص توجه ویژه دولت تدبیروامید به موضوع ورزش صحبت کرد.

پروین در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اینکه این دولت توجه لازم به رشته‌های ورزشی را داشته است، اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که در خدمت رییس‌جمهور بودم و امیدوارم که این مراسمات همچون این چند سال گذشته ادامه دار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری این مراسمات و تجلیل از قهرمانان به نفع ورزش کشور است. این حرکت بسیار زیبا بود و می‌توان در سال دو بار این نوع مراسمات را برگزار کرد.

وی در ادامه افزود: توجه دکتر روحانی به بحث بانوان نیز قابل تقدیر بود و همینطور که ایشان گفتند باید اجازه دهند که بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند چون این امر می‌تواند محیط ورزشگاه را رفته رفته سالم کند. ورزشکاران و پیشکسوتان ما باید همیشه در این نوع مراسمات حضور داشته باشند که با همفکری ورزش ایران به جایگاه اصلی خودش برسد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان ساخت: در چند سالی که دکتر روحانی در راس دولت قرار دارند در ماه مبارک رمضان همه ورزشکاران یک شب در خدمت ایشان هستند و دور هم جمع می‌شویم. جمع شدن ورزشکاران اتحاد و همدلی را بین جامعه ورزش بیشتر می‌کند.

پروین همچنین درخصوص وضعیت تیم ملی ایران در آستانه بازی‌های جام جهانی روسیه گفت: من همیشه این را گفته ام که نباید خوشحال باشیم که به جام جهانی راه پیدا کرده‌ایم بلکه باید خوشحال باشیم که تیم ایران بتواند از گروه خود صعود کند. همه اعضای تیم ملی و فدراسیون فوتبال دست به دست هم داده‌اند که این اتفاق بیفتد و ما پیشکسوتان نیز در کنار تیم ملی خواهیم بود که تیم ما از گروه صعود کند و فکر می‌کنم این اتفاق بیفتد.

خبرنگار: محمدرضا پشوتن

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی ایران رییس جمهور علی پروین دکتر روحانی خبرگزاری برنا تجلیل از ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: تاکنون مجوز فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است اما حضورشان به عنوان تماشاگر مشکلی ندارد.

مهرعلی باران‌چشمه روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و بانوان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی در خصوص فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد: پیشتر اعلام شد که فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای این راهم گفت: قرار است که اواخر خردادماه امسال مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در اصفهان برگزار شود. این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در بخش تیمی و هنرهای فردی برگزار خواهد شد.

باران‌چشمه ادامه داد: با توجه به گستره این ورزش در سطح جهان، برای شرکت در این رویداد از ۲۵ کشور دعوت شد که تاکنون حضور ۱۲ کشور قطعی است. برای نخستین بار بنا داریم جوایز دلاری را برای این مسابقات در نظر بگیریم که هنوز میزان دقیق مشخص نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی تیم ایران در ورزش های زورخانه ای جهان (فیلم) تکرار قهرمانی جمهوری آذربایجان در مسابقات زورخانه ای

دیگر خبرها

  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است