Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:23:14 GMT

تصویب لایحه دفاعی ۷۱۷ میلیارد دلاری در کنگره آمریکا

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۳۸۱۷

تصویب لایحه دفاعی ۷۱۷ میلیارد دلاری در کنگره آمریکا

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه سیاست دفاعی ۷۱۷ میلیارد دلاری این کشور را تصویب کرده است. ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آسوشیتدپرس، مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه لایحه سیاست دفاعی به ارزش 717 میلیارد دلار را تصویب کرده است.

بر اساس این گزارش، لایحه سیاست دفاعی آمریکا با رشد 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصدی نسبت به سال قبل روبرو شده و بیشترین رشد در 9 سال اخیر به شمار می رود.

بودجه نظامی آمریکا با 351 رای موافق در برابر 66 رای مخالف به تصویب نمایندگان رسیده است. ارتش آمریکا بخش زیادی از افزایش هزینه های بودجه نظامی را دریافت خواهد کرد. نمایندگان آمریکایی پیش از این به پنتاگون وعده داده بودند تا کمبودهای بودجه در زمینه آموزش خلبان، تعمیر و نگهداری سامانه های جدید تسلیحاتی را برطرف کنند.

مک تورنبری رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا در این باره گفت: لایحه سیاست دفاعی آمریکا تمرکز خاصی بر روی آموزش خلبان ها خواهد داشت. تمرکز اصلی در این لایحه، احیای آمادگی برای اطمینان یافتن از این مساله است که زنان و مردان نظامی ما همواره برای انجام ماموریت آماده هستند، آنها بهترین تجهیزات را داشته باشند، آنها بهترین آموزش و بهترین حمایت را از کشور ما به همراه خود داشته باشند.

انتهای پیام/

R1036247/P36447/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد

به گزارش فارس به نقل از رویترز، مجلس سنای ایالات متحده اواخر روز سه شنبه به لایحه‌ای رأی داد که بر اساس آن مالک چینی این شرکت، بایت دنس، باید دارایی‌های برنامه ویدیوی کوتاه محبوب را ظرف حدود 9 ماه واگذار کند، در غیر این صورت با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

این اقدام که روز شنبه توسط مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، ناشی از نگرانی‌ها در مورد دسترسی چین به داده‌های آمریکایی‌ها است.اکنون این لایحه به موافقت رئیس جمهور آمریکا نیاز دارد و بایدن قبلا گفته است که آن را امضا خواهد کرد.

سناتور مارکو روبیو، جمهوری خواه ارشد کمیته اطلاعاتی، گفت: سال‌ها به چین اجازه داده‌ایم یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در آمریکا را کنترل کند.»

تیک‌تاک که می‌گوید داده‌های کاربران ایالات متحده را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارد و نخواهدگذاشت، استدلال کرده که این قانون ممنوعیتی است که حقوق آزادی بیان کاربران ایالات متحده را نقض می‌کند.

تیک‌تاک روز شنبه به کارکنان خود گفت: ما به مبارزه ادامه خواهیم داد، زیرا این قانون نقض آشکار حقوق 170 میلیون آمریکایی عضو تیک‌تاک تحت قانون متمم اول است. مجلس سنا با 79 رای موافق در مقابل 18 رای مخالف به این طرح رای مثبت داد.

دیگر خبرها

  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • سنای آمریکا لایحه کمک‌ها به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را تصویب کرد
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • گفتگوی تلفنی بایدن و زلنسکی پس از تصویب کمک بزرگ به اوکراین
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • مداخله ۹۵میلیارد دلاری آمریکا در معادلات جهانی | واشنگتن استراتژی سدنفوذ را احیا می‌کند؟