Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@20:41:18 GMT

تشییع پیکر مجری محب اهل بیت (ع) به سمت خانه ابدی

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۵۴۵۹۲

تشییع پیکر مجری محب اهل بیت (ع) به سمت خانه ابدی

پیکر زنده یاد سیدمصطفی موسوی مجری پیشکسوت و مداح و محب اهل بیت علیهم السلام به سمت خانه ابدی تشییع شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، مراسم تشییع پیکر مرحوم سید مصطفی موسوی ، مجری و مدیحه سرای برنامه‌های معارف رسانه ملی صبح امروز -جمعه ٤ خردادماه- از مقابل مسجد بلال برگزار شد.

در این مراسم چهره‌های مختلف تلویزیونی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است پیکر مرحوم موسوی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شود.

همچنین مراسم یادبود وی روز یکشنبه ٦ خردادماه از ساعت ١٤ الی ١٥:٣٠ در مسجد بلال سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.

زنده یاد موسوی متولد 1340 در اهواز و فارغ التحصیل فوق لیسانس دانشگاه صدا و سیما بود.

او یک سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به توانمندی‌ها و فعالیت‌هایش در زمینه فن بیان و مشاعره به تلویزیون دعوت شد و در نهایت در سال 1384 پس از 25 سال خدمت در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف رسانه ملی، با عنوان ارزیاب پخش بازنشسته شد.

موسوی اجرای برنامه‌هایی چون، کوی محبت و خدایی که در این نزدیکی است را در کارنامه خود داشت، این مجری پرتلاش و خستگی‌ ناپذیر در کنار مخاطبان و همراهان همیشگی اش تهیه‌ و اجرای برنامه‌ های مختلف نظیر میعاد شبانه را عهده‌ دار بود.

موسوی از زمان تاسیس دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عتبات عالیات بسیاری از برنامه‌های زنده را از نجف و کربلا اجرا کرده بود.

این مجری محب اهل بیت عصر روز چهارشنبه 2 خردادماه- در سن 57 سالگی درگذشت.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۴۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد

عکس معروف مردی که در میان جمعیت از بالا بردن دست خود امتناع کرد و به هیتلر دیکتاتور آلمانی سلام نازی نداد، تبدیل به نمادی از سرکشی در برابر زور، پلیدی و دیکتاتوری شد. نام قهرمان این عکس آگوست لندمستر است؛ کارگر کارخانه کشتی سازی که به دلیل ازدواج با یک یهودی از حزب نازی اخراج شد و بعدها به دلیلی سرکشی از دستورهایی که به او می‌گفت، باید ارتباطش با همسرش را قطع کند، به اردوگاه کار اجباری فرستاده شد. در این ویدیو با زندگی این مرد شجاع بیشتر آشنا می‌شوید. 

 


مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا

مِیِر لانسکی معروف به حسابدار مافیا، یکی از چهره‌های مطرح جرایم سازمان‌یافته در آمریکا بود. او دوست نزدیک لاکی لوچیانو، پدر مافیای آمریکا بود و تا مدت‌ها به عنوان مشاور او با وی همکاری می‌کرد. او یهودی بود و به دلیل ایتالیایی نبودن، هرگز سمت رسمی در مافیای ایتالیایی پیدا نکرد ولی به دلیل نفوذی که در فعالیت‌های مربوط به قمار و همچنین زیرکی که داشت، از چهره‌های پر نفوذ مافیا باقی ماند. در این مصاحبه او نقش خود در جرایم سازمان یافته را انکار می‌کند. مِیِر لانسکی هرگز به جرم سنگینی محکوم نشد و تا آخر از چنگال قانون فرار کرد. 

 


دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر

هفتم دسامبر ۱۹۴۱، ژاپن در حمله‌ای غافلگیرانه به بندر پرل هاربر آمریکا را رسما وارد جنگ جهانی دوم کرد. آمریکا تا آن زمان در مورد ورود به جنگ جهانی مردد بود، ولی ژاپنی‌ها بر این باور بودند که آمریکا دیر یا زود وارد جنگ خواهد شد؛ بنابراین، یک حمله غافلگیرانه، به ژاپن در برابر آمریکا در جبهه اقیانوس آرام برتری خواهد داد. در این ویدیو، تصاویر تاریخی از حملهٔ دولیتل که با نام یورش توکیو نیز شناخته می‌شود خواهید دید. عملیات آمریکایی‌ها در واکنش به حمله ژاپن به پرل هاربر انجام شد که در آن با ناو‌های هواپیما بر به ژاپن حمله می‌شود. جزئیات این حمله را با ترجمه فارسی در «تابناک» می‌بینید.  

 

 

مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین

«یُسِب بِساریُنیس دزِ جوغاشویلی | იოსებ ბესარიონის ძე ჯუღაშვილი» مشهور به ژوزف «ویساریونویچ اِستالین | Иосиф Сталин» و ملقب به مرد پولادین، سیاست‌مدار کمونیست و رهبر اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی بود. استالین در ۱۸ دسامبر ۱۸۷۸ در گوری گرجستان به دنیا آمد، با مرگ لنین از ۳ آوریل ۱۹۲۲ رهبر اتحاد جماهیر شوروی شد و تا ۵ دسامبر ۱۹۵۳ که مرد، بر این کرسی تکیه زده بود. میلیون‌ها تن بر اساس سیاست‌های استالین از جمله شکنجه، تبعید، اعدام و قحطی کشته شدند و بدین ترتیب، قدرتش برای چند دهه تثبیت شد. تنها قحطی مصنوعی که توسط استالین در اوکراین ایجاد شد و به هولودومور مشهور است، باعث مرگ تا ۱۰ میلیون اوکراینی شد تا بدین ترتیب، اوکراینی‌ها توان برداشتن علم استقلال از شوروی را نداشته باشند. مستند «تشییع جنازه دولتی | State Funeral» محصول ۲۰۱۹ تشییع جنازه استالین را با تکیه بر مجموعه تصاویر ثبت شده از این تشییع در سراسر شوروی به ویژه مسکو روایت کرده است؛ تشییعی که برآورد شده بیش از دو میلیون تن در آن حضور داشتند و در ازدحام این تشییع جنازه، نزدیک به ۵۰۰ تن جان خود را از دست دادند. این مستند را برای نخستین بار با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید.  

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • پخش‌زنده| برگزاری مراسم وفات حضرت عبدالعظیم (ع) در شهر ری
  • آگوست لندمستر، کارگری که به هیتلر سلام نازی نداد / مِیِر لانسکی، حسابدار مافیا / دولیتل واکنش آمریکا پس از حمله به پرل هاربر / مراسم تشییع جنازه ژوزف استالین
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی