Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری فرانسه از پاریس،وزارت دفاع فرانسه پنجشنبه شب اعلام کرد دو مامور پیشین دستگاه های مخفی این کشور به اتهام خیانت به دادگاه احضار شدند.

این دو مامور پیشین دستگاه های مخفی فرانسه متهم شده اند برخی اطلاعات محرمانه را در اختیار یک قدرت خارجی قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع فرانسه با اعلام این که این دو مظنون به دادگاه احضار شده اند اخبار و گزارش هایی را تایید کرد که در روزهای اخیر در رسانه ها منتشر شد. رسانه ها پیشتر اعلام کرده بودند که این دو مامور مخفی تحت پیگرد، اطلاعاتی را در اختیار چین قرار داده اند.

 وزارت دفاع فرانسه در بیانیه ای که در این باره منتشر کرد افزود این دو نفر در حال حاضر بازنشسته هستند. در این بیانیه مشخص نشده که وقایع مورد نظر ( تحویل اطلاعات محرمانه به قدرت خارجی ) چه زمانی اتفاق افتاده، چه ابعادی داشته و ماهیت این اطلاعات چه بوده است.

طبق این بیانیه، این دو مامور پیشین را دستگاه های اطلاعات خارجی فرانسه شناسایی کردند و پرونده آنها برای رسیدگی در اختیار دادستانی پاریس قرار گرفته است.

به نوشته روزنامه لوموند این موضوع در چارچوب تحقیق دیگری که اداره کل امنیت داخلی فرانسه انجام می داد، کشف شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اتهام خيانت مامور مخفي فرانسه جاسوسي چين بين الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب کارکنان راه آهن هلند

تین نیوز

کارکنان راه آهن هلند در اعتراض به نا امنی دست به اعتصاب زدند

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، اتحادیه کارکنان راه آهن هلند از برنامه ریزی برای برگزاری اعتصاب سراسری در روز ۲۰ آوریل (۱ اردیبهشت ماه) خبر داد.

کارکنان راه آهن هلند در اعتراض به ضرب و شتم یک مامور فروش بلیط و یک لکوموتیوران در یکی از ایستگاه های راه آهن این کشور، شنبه شب در تمامی ایستگاه های راه آهن هلند اعتصاب کردند.

به نوشته نشریه داچ نیوز، این اعتصاب سه دقیقه ای راس ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی هلند، در سراسر این کشور برگزار شد. کارکنان راه آهن معتقدند که دولت باید ساز و کاری جامع برای حفظ امنیت آنها طراحی نموده و از تکرار حوادثی مشابه در آینده جلوگیری نماید.

حادثه ضرب و شتم یک زن مامور فروش باجه بلیت در یک ایستگاه محلی واقع در مسیر دلفت لاهه رخ داده که منجر به آسیب دیدگی شدید این کارمند راه آهن هلند شده است. بنا بر اعلام پلیس، گروهی از جوانان ناشناس به این مامور راه آهن حمله ور شده و وی را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده اند.

بنا بر اعلام پلیس هلند، میزان حملات انجام شده به کارکنان راه آهن این کشور طی یک سال گذشته بیش از ۸ درصد افزایش داشته است. طی بازه زمانی یک ساله، ۱۰۴۲ مورد درگیری میان کرکنان راه آهن و افراد مهاجم گزارش شده که وضعیتی نگران کننده در خصوص حفظ امنیت کارکنان راه آهن ایجاد نموده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • عرضه اینترنتی دارو کلید خورد | اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار می‌گیرد؟
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • همایش شن ها مامور خدا بودند
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم