Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، تیمهای ملی فوتبال ترکیه و ایران دوشنبه شب در ورزشگاه فاتح تریم استانبول به مصاف هم می روند. این دیدار در حالی به انجام می رسد که ملی پوشان ایرانی چند روزی است در ترکیه به سر می برند.

طبق شنیده ها و بر اساس اعلام رسانه های لوچسکو، سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه قرار است به جای وولکان باباکان باتجربه از هارون تکین دروازه بان 28 ساله تیم بورسا اپور در درون دروازه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه بان یک بار در سال 2017 مقابل مولداوی درون دروازه ترک ها قرار گرفت اما حدود دو سال است که پای ثابت اردوهای این تیم به حساب می آید و در یورو 2016 هم یکی از مسافرین تیمش بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران تیم ملی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بعدی یحیی گل‌محمدی مشخص شد؟

یحیی گل‌محمدی چهار سال پرافتخار، اما در عین حال دشوار را در تیم فوتبال پرسپولیس گذراند و در این مدت با پنج مدیرعامل مختلف کرد و در همه دوره‌ها نوعی از نارضایتی را نسبت به امکانات و شرایط باشگاه داشت.

به نقل از ورزش سه او حالا می‌گوید امیدوار است تیم بعدی او از این نظر مشکلات خاص پرسپولیس را نداشته باشد: هر جا رفتم، معمولا در بحران تیم‌ها بوده است. شاید یک سال بشود در یک باشگاه، چه ایرانی و چه خارجی، که ساختار خوبی داشته باشد و دغدغه زمین تمرین و پول و سفر و ... نداشته باشی، کار کنم. دوست دارم یک سال شرایطی باشد که فقط تمرکزم روی بحث‌های فنی باشد. این اتفاق برای من در باشگاه‌هایی که بودم، نیفتاده است.

وی افزود: شاید ذوب‌آهن نسبت به سایر باشگاه‌ها بهتر بود و دغدغه‌ای نداشتم. دوست دارم کار در باشگاهی که دغدغه‌ای برای گرفتن امکانات نداشته باشم، تجربه کنم. این فوتبالی بود و غیرفوتبالی هم آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران دارم. شاید کلیشه‌ای باشد، اما این آرزوی همه مردم است و یک آرزوی بزرگ محسوب می‌شود.

او در مورد آینده خود و احتمال سرمربیگری در خارج از کشور اظهار داشت: من در مجموع فوتبال ایران را دوست دارم، چون استعداد و احساسات در آن زیاد است و رقابت سخت است. هرچند که از لحاظ امکاناتی قابل مقایسه با تیم‌های عربی نیست، اما چه تیم موفق شود، چه جام بگیرم و چه نگیرم، وقتی به عملکرد خودم نگاه می‌کنم می‌خواهم ببینم تاثیری روی بازیکنان جوان داشتم؟ توانستم به بازیکنان جوان خدمت کنم؟ توانستم نسلی را به فوتبال ایران بیاورم که تاثیرگذار باشند؟ این دلخوشی خیلی خوبی به مربیان و خصوصا خود من می‌دهد.

یحیی با ابراز علاقه به سرمربیگری در خارج کشور توضیح داد: البته کتمان نمی‌کنم که دوست دارم چند فصلی را هم خارج از کشور تجربه کنم، اما فوتبال ایران طوری است که با سختی‌هایی که وجود دارد، باز هم دوست داشتنی است و ته دلت اینکه حس می‌کنی می‌توانی تاثیرگذار باشی و چند جوان را بالا بیاوری و این فرصت را بدهی که خودشان را نشان بدهی، خیلی خوب است.

دیگر خبرها

  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی (+عکس)
  • برنامه تمرینی تیم ملی مشخص شد
  • نمای نزدیک از زد و خورد دیشب در فوتبال ترکیه (فیلم)
  • بازی‌های درون برنامه لینکدین توسعه می‌یابند
  • لیگ فوتبال ترکیه به میدان جنگ تبدیل تبدیل شد + تصاویر | واکنش فیفا و دولت ترکیه
  • تیم منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر
  • دعوت به تیم ملی بدون حتی یک بازی باشگاهی
  • ترکیب استقلال مقابل هوادار مشخص شد
  • تیم بعدی یحیی گل‌محمدی مشخص شد؟
  • شکست کایسری‌اسپور در وقت‌های اضافه