Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرویس اطلاعات مخفی انگلیس برای نخستین بار به کودکان مهاجر اجازه ملحق شدن به این سازمان را می‌دهد و نخستین تبلیغات خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، سرویس اطلاعات مخفی انگلیس برای نخستین بار به کودکان مهاجر اجازه ملحق شدن به این سازمان را می‌دهد و نخستین تبلیغات خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«الکس یانگر»، رئیس سازمان جاسوسی خارجی (MI6) قانونی را که بر اساس آن والدین اشخاص استخدامی در این سازمان باید از اتباع انگلیس باشند را لغو می‌کند و در قانون جدید متولد انگلیس بودن شخص شرط استخدام در این سازمان خواهد بود.

این سرویس برای افزایش تنوع خدمات خود قصد استخدام زنان با کودک، سیاه‌پوستان و اقلیت‌های قومی را دارد.

یانگر در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر می‌گوید: پیام من ساده است؛ افسر MI6 استاندارد وجود ندارد، اگر شرایط را دارید به ما بپیوندید.

این تغییر در حالی صورت می‌گیرد که MI6 که بزرگترین نماینده تخیلی آن «جیمز باند» است، عصر روز پنجشنبه نخستین تبلیغات خود را که در آن یک مادر به همراه فرزند خود در حال تماشای یک کوسه در آواریوم است را به نمایش در آورد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استخدام کودکان سازمان جاسوسی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم

ایسنا/هرمزگان سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش ایسنا؛ مجید فرهادی سرپرست مدیریت بحران، ایمنی و پدافند غیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان این مطلب، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد آمادگی برای مدیران سازمان جهت کاهش آسیب‌های ناشی وقوع حوادث غیرقابل پیش‌بینی و بروز خطرات و سوانح و بحران‌های مختلف بود.

وی ادامه داد: مبانی و مفاهیم مدیریت بحران، لجستیک، ارزیابی سانحه، مدیریت و فرماندهی، آشنایی با مخاطرات مختلف، حمایت‌های روانی، مدیریت جست و جو و نجات، مدیریت عملیات امداد و آشنایی با قوانین حوزه امداد و نجات با رویکرد عملیاتی از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرهادی گفت: مدیریت بحران مفهومی است که سازمان‌ها بیش از هر زمانی به آن می پردازند و دولت‌ها نیز برای کاهش شدت و اثر مخاطرات خود، از مباحث مربوط به مدیریت بحران بهره می‌گیرند.

بنا بر این گزارش، بهزاد پورمحمد، معاون مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به عنوان مدرس در نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم