Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک در رشته کشتی فرنگی پس از محرومیت یک ساله از کشتی، تمرینات خود را در رشته ورزشی بوکس آغاز کرد.

طرفداری- سعید عبدولی فرنگی کار باتجربه ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک پس از درگیری در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با محرومیت یک ساله (۶ ماه قطعی و ۶ ماه تعلیقی) از سوی کمیته انضباطی فدراسیون کشتی روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شرایط به وجود آمده و از دست رفتن فرصت حضور در بازی‌های آسیایی اندونزی و مسابقات جهانی مجارستان، ظاهرا عبدولی دیگر قصدی برای ادامه فعالیت در کشتی ندارد و می‌خواهد به پیروی از امیر علی‌اکبری وارد رشته ورزشی MMA شود و به همین دلیل در تماس تلفنی با علی‌اکبری از وی درخواست مشورت و کمک کرده است.

علی‌اکبری این موضوع را در گفت‌وگو با ایسنا تایید کرد.

بر همین اساس و با توجه به اهمیت فراگیری رشته ورزشی بوکس در میزان موفقیت هر چه بیشتر ورزشکاران حاضر در MMA عبدولی فعالیت رسمی خود را با حضور در شهر بابل استان‌ مازندران و زیر نظر حسن شالیکار از قهرمانان سابق بوکس ایران آغاز کرده است تا به این ترتیب فرنگی کار پر حاشیه ورزش ایران این بار عزم خود را برای موفقیت در رینگ مبارزه جزم کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۵۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!

 اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ايران تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب‌گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پروازها به مدت 4 روز در قرقیزستان ماندگار شدند.

بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی‌گیران در یک برنامه تفریحی-ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد دردسری که سیل دبی برای کشتی ایران ایجاد کرد

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه – مریوان
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • لغو پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به ایران به دلیل سیل در دوبی
  • با لغو پرواز به تهران؛ پیگیری تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی در قرقیزستان
  • با توجه به لغو پروازها به دلیل بسته بودن فرودگاه دبی/فرنگی کاران کشورمان تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی
  • رئیسی به تیم ملی کشتی فرنگی تبریک گفت